Skravletråd januar

God morgen Syn=) :) hva står på timeplanen i dag?
Nå er det rolig start på dagen her. De små ser Daniel tiger og nettop spist frokost . Leverer de rundt 10.00. Jeg skal til ei venninne og kjøpe en gave. Bake med ungene i ettermiddag

Da er vi på legekontoret... så får vi se. Lett feber på storebror og den fæle hosten. Så har jo han angst for CRP :(

Hmm tenke tenke
Vet ikke om vi blir invitert engang men tenker på gave uansett

Min bror og samboer har gått fra hverandrw, da de ble sammen hadde hun barn fra tidligere forhold
Det barnet komfirmeres i år
Ville dere gitt like mye til det barnet som de andre nevøene og niesene?

Ja ville det

Her er vi igang tidligere enn vanlig. Dels fordi jeg skal på jobb (men det er sånn "kommer sånn en gang mellom ni og ti tipper jeg" så ikke noe stress) mest fordi den jenta som var våken et par timer i natt var vipps våken igjen og måtte på potte....

Nå skal jeg lage istand frokost til de to eldste og ordne matpakken til eldstemann. Få ham på skolen, lufte bikkja og pakke med meg vogn og pc og levere mellomste i bhg på vei til mamma for å spise frokost og sette igjen yngstemor der mens jeg drar på jobb noen timer.

Ha en fin dag på jobben!

Nå er det rolig start på dagen her. De små ser Daniel tiger og nettop spist frokost . Leverer de rundt 10.00. Jeg skal til ei venninne og kjøpe en gave. Bake med ungene i ettermiddag
Hørtes ut som en kosedag :) godt med dem innimellom :)

Back
Topp