God morgen her ser de Daniel tiger nå.God morgen eldste er gått til skolen, småen pusler litt rundt her og runde 3 med Løvenes konge er nå på skjermen [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen her ser de Daniel tiger nå.God morgen eldste er gått til skolen, småen pusler litt rundt her og runde 3 med Løvenes konge er nå på skjermen [emoji14]
Kose dere hva blir det til frokost?God morgen!
Her har vi allerede sendt avgårde skolebarna, så nå skal jeg og de små kose oss med en god frokost.
Nå er det rolig start på dagen her. De små ser Daniel tiger og nettop spist frokost . Leverer de rundt 10.00. Jeg skal til ei venninne og kjøpe en gave. Bake med ungene i ettermiddagGod morgen Syn=) hva står på timeplanen i dag?
Men ganske kjedelig når du ser den så masse [emoji14]God morgen! Løvenes konge er så fin
Ahh skjønnerIkke verst, men ikke bra nok [emoji14]
Småen vil bare se på løvenes konge han, så det går bare i den filmen [emoji14]God morgen her ser de Daniel tiger nå.
Hehe søt liker den selv jegSmåen vil bare se på løvenes konge han, så det går bare i den filmen [emoji14]
Til larvikHvor langt skal du kjøre? Satser på at du finner møbler da
Ser barnet sjeldenTja kommer litt ann på hva slags forhold dere har hatt og har til de tenker jeg da.
Ha en fin dag på jobbGod morgen da var vi klare for en ny dag jobb igjen i dag, så svarer innimellom når jeg har tid noen som vet hvor vi endte i går med antall innlegg?
God morgenGod morgen [emoji4]
Snart jobb. Hissige unger som ble vekt i sted.
Storebror vil ikke på Sfo tidlig, det er kjedelig..
Lykke tilDa er vi på legekontoret... så får vi se. Lett feber på storebror og den fæle hosten. Så har jo han angst for CRP
Hmm tenke tenke
Vet ikke om vi blir invitert engang men tenker på gave uansett
Min bror og samboer har gått fra hverandrw, da de ble sammen hadde hun barn fra tidligere forhold
Det barnet komfirmeres i år
Ville dere gitt like mye til det barnet som de andre nevøene og niesene?
Nei får vel komme meg avgårde
Ha en fin dag alle sammen
Tusen takk og like så!Ha en fin dag på jobb
Her er vi igang tidligere enn vanlig. Dels fordi jeg skal på jobb (men det er sånn "kommer sånn en gang mellom ni og ti tipper jeg" så ikke noe stress) mest fordi den jenta som var våken et par timer i natt var vipps våken igjen og måtte på potte....
Nå skal jeg lage istand frokost til de to eldste og ordne matpakken til eldstemann. Få ham på skolen, lufte bikkja og pakke med meg vogn og pc og levere mellomste i bhg på vei til mamma for å spise frokost og sette igjen yngstemor der mens jeg drar på jobb noen timer.
Da er vi på legekontoret... så får vi se. Lett feber på storebror og den fæle hosten. Så har jo han angst for CRP
Hørtes ut som en kosedag godt med dem innimellomNå er det rolig start på dagen her. De små ser Daniel tiger og nettop spist frokost . Leverer de rundt 10.00. Jeg skal til ei venninne og kjøpe en gave. Bake med ungene i ettermiddag