Skravletråd januar

Har ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?
Så flink du har vært.
Har bare sittet på jobb jeg

Så flink du har vært.
Har bare sittet på jobb jeg
Jeg går hjemme, så da har jeg god tid på å unnagjort husarbeid mens barna er på skolen. Men ikke alle dager jeg får gjort like mye pga kronisk sykdom. Hva jobber du med?[emoji4]

En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]

Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned :) ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.

35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !

Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst :)

Spennende[emoji4] Har fulgt med fra sidekanten og ønsker deg masse lykke til med fødsek[emoji173]

Håper det går fint :) ferdig nå gjerne?

CRP under 5, så virus infeksjon på han. Fikk ny ventilen og noe tabletter for krupp. Så får vi se om det hjelper :kr

Back
Topp