Jeg sov til 12 jeg. Stod opp sju for å hjelpe dattera på skolen, men hadde så hodepine.. Enda ikke gitt seg helt.
Off masse god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sov til 12 jeg. Stod opp sju for å hjelpe dattera på skolen, men hadde så hodepine.. Enda ikke gitt seg helt.
Deilig å komme hjem med strøken 2.etg. Fått litt hjelp med vasking. En etg av gangen annenhver uke. Vasker gulvene uansett ofte og sveiper over doen og speilene på badet innimellom, alt annet får være
Har ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?
Så greit . I morra er det jobb på megKan jo ikke klage jeg heller da. Pga sykemelding får jeg en slik dag i morgen
Åhh så flink!! Laksewok herHar ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?
Takk. Graviditeten her prøver visst ta knekken på meg. Blir jo helt immobilisert og ubrukelig..Off masse god bedring!
Så flink du har vært.Har ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?
Huff, på tide at formen din bedres snart! 13 uker nå?Takk. Graviditeten her prøver visst ta knekken på meg. Blir jo helt immobilisert og ubrukelig..
Takk[emoji173]Åhh så flink!! Laksewok her
Jepp. 13+2 i dag. Hadde virkelig håpt på at jeg skulle bli bedre når blodtrykket økte, men.. Nope.Huff, på tide at formen din bedres snart! 13 uker nå?
Jeg går hjemme, så da har jeg god tid på å unnagjort husarbeid mens barna er på skolen. Men ikke alle dager jeg får gjort like mye pga kronisk sykdom. Hva jobber du med?[emoji4]Så flink du har vært.
Har bare sittet på jobb jeg
En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]
Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.
35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !
Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst
Hvorfor ?Ja ville det
Takk der sammeHa en fin dag
Vet ikke om vi er bedt men drar nok ikke. Er 55 mil unnaDa ville jeg gitt en liten oppmerksomhet om dere ikke ble bedt.
Takk søte du ❤Ha en fin dag du og søta[emoji173]
Oh yes det er virkelig detDet er fantastisk!
Håper det går fint ferdig nå gjerne?
Jeg sov garantert
Lykke til'