Skravletråd januar

Ja. Følte det sånn da vi kjøpte leilighet i et brennhett Oslomarked for 3år siden og. Men vi fikk drømmeleilighet til slutt! En dag så slipper det! Krysser fingrene for deg. Oppdater når du har vært der da :)
Det skal jeg vettu :D
Spennende[emoji4] Håper dere får det[emoji2]
Flyttet inn i nytt hus nå denne mnd og følelsen av sitt eget hus er upåklagelig[emoji106] [emoji4]
Her vi bor nå flyttet vi inn i juni 2015. Men vil ha større plass ;)

Aha kyllingwok da:
;)
Blir wok på oss idag og, takk for tipset. Nå er eplekaken i ovnen. Så da kan jeg begynne med marinaden til woken

Det skal jeg vettu :D

Her vi bor nå flyttet vi inn i juni 2015. Men vil ha større plass ;)
Så synd det ble for liten plass, håper dere får det dere har sett dere ut[emoji4]

Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag :P
Ai ai, krysser fingrene for dere :)

Jaaa... håper jeg og. Krysse fingrene for oss neste torsdag. Blir nok med på budrunde.
Håper dere vinner budrunden[emoji2] Er så kjipt når det går mange hundre tusen over takst og man ikke selv kan gå høyere. Hett marked om dagen. Hvertfall her i Akershus vi bor. Bor du også på denne kanten av landet?

Back
Topp