Skravletråd januar

Ikke sant [emoji14] alt bra med deg da?
Nja, kunne vært bedre.
Mye hanglete i hele høst, fikk påvist d-vitamin mangel i romjula. Nå de siste nesten 2 ukene har jeg slitt med dundrende hodepine og stiv nakke og skuldre. Nå har jeg fått sår hals og armene begynner å verke... Så spent på om det utvikler seg til noe...

Ja, ikke noe gøy.. Ble sykemeldt frem til 17.02 i første omgang nå..

Godt å få litt pause for din del da. Får håpe det gir seg snart dog.. Slitsomt med sykdom :(

Så greit å få litt tid til å slappe av da :)

Ja veldig greit, får en litt annen energi av å kunne bruke hodet og kropp på noe annet :) Ja det er det, men vi har jo god trening på sykdom nå da Haha

Hmm tenke tenke
Vet ikke om vi blir invitert engang men tenker på gave uansett

Min bror og samboer har gått fra hverandrw, da de ble sammen hadde hun barn fra tidligere forhold
Det barnet komfirmeres i år
Ville dere gitt like mye til det barnet som de andre nevøene og niesene?
Tja kommer litt ann på hva slags forhold dere har hatt og har til de tenker jeg da.

Nja, kunne vært bedre.
Mye hanglete i hele høst, fikk påvist d-vitamin mangel i romjula. Nå de siste nesten 2 ukene har jeg slitt med dundrende hodepine og stiv nakke og skuldre. Nå har jeg fått sår hals og armene begynner å verke... Så spent på om det utvikler seg til noe...
Det hørtes ikke så bra ut nei, håper du snart blir bedre da :)

Så greit å få litt tid til å slappe av da :)

Ja veldig greit, får en litt annen energi av å kunne bruke hodet og kropp på noe annet :) Ja det er det, men vi har jo god trening på sykdom nå da Haha

Trengs.

Haha, jaja. Godt man er godt trent. [emoji14]

Trengs.

Haha, jaja. Godt man er godt trent. [emoji14]
Ja begynner å bli dreven på det nå [emoji14] men syntes ikke jeg behøver mer trening på det nå og hadde ikke gjort noe med en lang sykdomsfri periode nå [emoji14]

Ja begynner å bli dreven på det nå [emoji14] men syntes ikke jeg behøver mer trening på det nå og hadde ikke gjort noe med en lang sykdomsfri periode nå [emoji14]
Veldig glad det har vært lite sykdom her i hus egentlig. :)

God morgen :) da var vi klare for en ny dag :) jobb igjen i dag, så svarer innimellom når jeg har tid :) noen som vet hvor vi endte i går med antall innlegg?

Nei brun er ikke kult:P
Men den må smake søtt!
På jobb er det også en viss uenighet om dette (jobbfrukt) så noen av oss spiser banan tidlig i uka og andre nærmere helga.. Noen spiser banan mandag om det ble liggende over

Back
Topp