Skravletråd januar

Tjæ..
Vært ekstra svimmel i dag, så har ikke fått gjort noe. Glad jeg slipper å gå rundt sånn på jobb for øyeblikket..

Hva med deg? Vært ille på med sykdom og slikt i dag?
Det er så grusomt å være svimmel.. Ja greit å slippe å gå på jobb da. Min mor har passet han så jeg fikk ett par dager på jobb, hadde ett par ting jeg måtte få gjort + møte og det var veldig deilig å kunne bruke hodet på litt andre ting ;) men nå i kveld har han ikke hvert så fin...

Redd vi har fått det i hus og :( begge ungene er tett og hoster. Mini er verst med slimet... hun hadde det for ett År siden også... god bedring!
Det er så kjip sykdom å få i hus... også sitter den så godt i, håper bare det vil slippe taket snart..
Masse god bedring til barna :)

I helgen skal jeg på jentefest :) Juhu!!

Det er så grusomt å være svimmel.. Ja greit å slippe å gå på jobb da. Min mor har passet han så jeg fikk ett par dager på jobb, hadde ett par ting jeg måtte få gjort + møte og det var veldig deilig å kunne bruke hodet på litt andre ting ;) men nå i kveld har han ikke hvert så fin...
Ja, ikke noe gøy.. Ble sykemeldt frem til 17.02 i første omgang nå..

Godt å få litt pause for din del da. Får håpe det gir seg snart dog.. Slitsomt med sykdom :(

Hmm tenke tenke
Vet ikke om vi blir invitert engang men tenker på gave uansett

Min bror og samboer har gått fra hverandrw, da de ble sammen hadde hun barn fra tidligere forhold
Det barnet komfirmeres i år
Ville dere gitt like mye til det barnet som de andre nevøene og niesene?

Back
Topp