Alltid planerSå bra planer for helgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid planerSå bra planer for helgen da?
HurraSkal se ferdig farmen så ja
Det er så grusomt å være svimmel.. Ja greit å slippe å gå på jobb da. Min mor har passet han så jeg fikk ett par dager på jobb, hadde ett par ting jeg måtte få gjort + møte og det var veldig deilig å kunne bruke hodet på litt andre ting men nå i kveld har han ikke hvert så fin...Tjæ..
Vært ekstra svimmel i dag, så har ikke fått gjort noe. Glad jeg slipper å gå rundt sånn på jobb for øyeblikket..
Hva med deg? Vært ille på med sykdom og slikt i dag?
Nei er ikke det [emoji6]Jaja, aldri for seint å komme tilbake
Ja det er en stund [emoji85]
Haha, godt jeg kunne være verre [emoji14]Det var jo faktisk værre enn meg [emoji14]
Det er så kjip sykdom å få i hus... også sitter den så godt i, håper bare det vil slippe taket snart..Redd vi har fått det i hus og begge ungene er tett og hoster. Mini er verst med slimet... hun hadde det for ett År siden også... god bedring!
Haha ja du har stort sett det [emoji14]Alltid planer
Den er tung og fettete.. dessverre. God, men.. Ja.Kakao høres digg ut. Jeg ble litt dårlig i magen av den cheddartoasten faktisk... ikke bra! Usj! Tung ost
Ikke sant [emoji14] alt bra med deg da?Haha, godt jeg kunne være verre [emoji14]
Mhm har detHaha ja du har stort sett det [emoji14]
Er det noen morsomme planer du har for helgen da?Mhm har det
Det blir nok gøyI helgen skal jeg på jentefest Juhu!!
TjaEr det noen morsomme planer du har for helgen da?
Ja, ikke noe gøy.. Ble sykemeldt frem til 17.02 i første omgang nå..Det er så grusomt å være svimmel.. Ja greit å slippe å gå på jobb da. Min mor har passet han så jeg fikk ett par dager på jobb, hadde ett par ting jeg måtte få gjort + møte og det var veldig deilig å kunne bruke hodet på litt andre ting men nå i kveld har han ikke hvert så fin...
Det blir nok gøy
Blir mye drikke daDet tror jeg fri bar
Hvor langt skal du kjøre? Satser på at du finner møbler daTja
Kjøre langt
Se på møbler
Kb skal i bursdag
Gå tur