Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Det må vi få til!Håper vi jlarer 4500 hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må vi få til!Håper vi jlarer 4500 hvertfall
Bør klare detHåper jeg også
Ja han har RS viruset, er på bedringens vei men fortsatt mye hoste og surklete..Syk? :/
Gudfader, så sulten jeg ble. Maaat.. Kunne spist hele døgnet..
Ja synes det altspDet må vi få til!
Godt du bidrarHar vært rundt nå, lagt igjen innlegg litt her og der men det er rimelig stille!
Bra du legger igjen litt innlegg daHar vært rundt nå, lagt igjen innlegg litt her og der men det er rimelig stille!
Det er RS viruset han har, riktignok på bedringens vei men mye hoste og surklete fortsatt. Hjelper ikke på med astma når det kommer til hosten og det akkurat heller [emoji14]stakkar lille. hvordan syk er han?
Han må [emoji14]godt han hjelper
Du skal ha for forsøket i alle fall [emoji173]️Har vært rundt nå, lagt igjen innlegg litt her og der men det er rimelig stille!
Nei, uff..Ja han har RS viruset, er på bedringens vei men fortsatt mye hoste og surklete..
Ja det er han, mamma har passet han så jeg har hatt 2 dager på jobb så nå blir jeg hjemme med han ut uka. Og håper han er klar for barnehagen te mandagFortsatt syk?
Uff stakkars lilleDet er RS viruset han har, riktignok på bedringens vei men mye hoste og surklete fortsatt. Hjelper ikke på med astma når det kommer til hosten og det akkurat heller [emoji14]
Krysser fingrenr for detJa det er han, mamma har passet han så jeg har hatt 2 dager på jobb så nå blir jeg hjemme med han ut uka. Og håper han er klar for barnehagen te mandag
Takk for det Hatt en fin dag?Nei, uff..
God bedring til lille!
Stakkar da. Masse god bedringDet er RS viruset han har, riktignok på bedringens vei men mye hoste og surklete fortsatt. Hjelper ikke på med astma når det kommer til hosten og det akkurat heller [emoji14]
hehe braHan må [emoji14]
Haha. Ikke noe valg.
Blir ikke i dag uansett.. Kanskje til helga! Nå ble det bare brød og kakao. [emoji14]Fått tak i noe choritzo?