høres jo godt ut detDet ble forresten 3 skiver brød med jordbær og en svær kopp kakao fra kaffemaskin.
Herregud. Så lei av å være sulten....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres jo godt ut detDet ble forresten 3 skiver brød med jordbær og en svær kopp kakao fra kaffemaskin.
Det hadde egentlig vært en fordel om man klarer det og ikke bare på en 2-3 tråder.Litt for lite, men vi prøver å få opp farta.
Tamara har dog bedt oss om å SPRE oss utover forumet, få mer flere og engasjere ikkebare på generell.
Det ble forresten 3 skiver brød med jordbær og en svær kopp kakao fra kaffemaskin.
Nja...Sånt liker vi
Nja...
Har egentlig ikke tid til å sitte her
Ja, gjør det! [emoji14] nesten litt dårlig gjort...Lille spire setter høye krav til mor
Det sier du med det profilbildethøres jo godt ut det
Tja. Eneste jeg gadd lage.høres jo godt ut det
Det var ikke mye på en dag1618 igjen til mitt mål.
Det er ikke sååå virklig om vi når akkurat det da, kanskje jeg heller skal oppdatere med
3968 så langt folkens!
Vi får se, jeg ikke helt sikker jeg klarer å rive meg vekk herfrasånt liker vi ikke...
Vel, bedre enn mandagen allerede, da1618 igjen til mitt mål.
Det er ikke sååå virklig om vi når akkurat det da, kanskje jeg heller skal oppdatere med
3968 så langt folkens!
hehe ja ike sant dilla på toast for tidenDet sier du med det profilbildet
Blir jo sulten av det
Uffda.baby våknet.
Syk? :/Ligger her med en liten tass i armkroken som ikke får sove, gleder meg til han blir frisk igjen.
Skal dere har en liten en tilhehe ja ike sant dilla på toast for tiden
Ååh, toast.. [emoji173]️hehe ja ike sant dilla på toast for tiden
nei må stå på!!Det var ikke mye på en dag