God morgenher har minstemann fått omgangssyken, så natta har vært interessant!
Å nei! Masse god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenher har minstemann fått omgangssyken, så natta har vært interessant!
Ble en ny runde med greys her. [emoji4] har bare sett det 4 ganger før. [emoji14]
Har ikke sett en eneste episode jeg![]()
Jeg sier som han bamsen på barneTV "Jeg hater rosenkål"
Hm. Det var en tid der det var max 2 minutter mellom innlegg her i skravletråden.. Litt tommere her nå [emoji14]
Hva gjør alle?![]()
Akkurat nå er jeg litt lei av samboer, og har lyst til å gå å kjefte uten spesielt god grunn.
/gravidhormoner..
God morgen! Huff, noen ganger tenker jeg at søvn er oppskrytt. Sliter selv innimellom pga bekken... Hva gjorde at du ikke fikk sove?God morgen! Sykemeldt her, så dagen skal brukes på søvn... sov minimalt i natt![]()
Ååh, fikk med meg en fødsel fra fødeavdelingen ikveld før lillemor ropte på mammaen sin. Er så koooselig! Heldigvis er det opptak. Kjenner jeg gleder meg til neste år, da skal vi prøve igjen![]()
God morgen! Lille lørdag er her, og jeg har endelig en fridagflere som har fri i dag?
Takk for detGod morgenjobb her...
Kos deg med fri!![]()
Lille lørdag ja. Unnskyldning for snop detGod morgen! Lille lørdag er her, og jeg har endelig en fridagflere som har fri i dag?
Sov de lite ja?For en natther blir det å levere ungene for så å sove.... så her blir det nok en stille formiddag...
Ja det er et godt spørsmålÆsj, den er lei! Jeg gikk og innbilte meg at det var fredag i hele går. Klarte bare ikke å stille om hjernen... Lurer på hvorfor det blir slik av og til
Håper du får soveFor en natther blir det å levere ungene for så å sove.... så her blir det nok en stille formiddag...
Nei wokSushi eller pinnekjøtt?![]()
Kb kjørt til skolen
Jeg har dundrende hodepine
Altfor mye å tenke på for tiden