Skravletråd januar

Ble en ny runde med greys her. [emoji4] har bare sett det 4 ganger før. [emoji14]

Kjedelig å bare spise rosenkål da:p
Steka var himmelsk! Fått den av en jeger som jakter i mine skoger:)
Jeg sier som han bamsen på barneTV "Jeg hater rosenkål"

Hm. Det var en tid der det var max 2 minutter mellom innlegg her i skravletråden.. Litt tommere her nå [emoji14]

Hva gjør alle? :)

Hm. Det var en tid der det var max 2 minutter mellom innlegg her i skravletråden.. Litt tommere her nå [emoji14]

Hva gjør alle? :)

Det var en tid da man bare kunne sitere fortløpende ett etter ett og vite at det aldri ble fire på rappen for det var andre som skravlet samtidig. Sånn er det definitivt ikke lenger...

Det var en tid da man bare kunne sitere fortløpende ett etter ett og vite at det aldri ble fire på rappen for det var andre som skravlet samtidig. Sånn er det definitivt ikke lenger...
Ja ikke sant.. Rart hvor det har dabbet av...
Håper det tar seg litt opp snart..

Hatt middagsbesøk, gikk nettopp. Nå sitter jeg i sofaen og vurderer serie eller sengen.
Serie. Alltid serie over søvn [emoji14]
Koselig med besøk da. (.. Spesielt når de drar igjen, synes jeg. Det er best [emoji23])

Har for lite strøm på telefonen [emoji50]
Skulle hatt mer.. 9% holder ikke lenge altså..

Også er jeg usikker på hva jeg skal se på. Begynte på ghost whisperer igjen for litt siden, men husker ikke hvor langt jeg er kommet... Så vurderer bare droppe det og påbegynne en annen serie istedet.

Vi er helt hekta på sons of anarchy :)

Akkurat nå er jeg litt lei av samboer, og har lyst til å gå å kjefte uten spesielt god grunn.
/gravidhormoner..

Ååh, fikk med meg en fødsel fra fødeavdelingen ikveld før lillemor ropte på mammaen sin. Er så koooselig! Heldigvis er det opptak. Kjenner jeg gleder meg til neste år, da skal vi prøve igjen :)

Ååh, fikk med meg en fødsel fra fødeavdelingen ikveld før lillemor ropte på mammaen sin. Er så koooselig! Heldigvis er det opptak. Kjenner jeg gleder meg til neste år, da skal vi prøve igjen :)
Åh, spennende med prøving igjen senere da :)

Har det også på opptak :) mannen nekter å se det, så må se det en annen dag alene :p

Er det bra? Jeg så starten på en episode en gang ved et uhell, men så ikke helt ut som min type serie.

Digger den! Vi er helt avhengig... blir trist nå når siste sesong snart er ferdig sett :(

Back
Topp