Ikke skutt av meg, men en nabojeger ja
Kjempe godt!
Du får invitere en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke skutt av meg, men en nabojeger ja
Kjempe godt!
Jeg sier som han bamsen på barneTV "Jeg hater rosenkål"Kjedelig å bare spise rosenkål da
Steka var himmelsk! Fått den av en jeger som jakter i mine skoger![]()
Okei ,men kan vel være greit med 2 iallefall ?HH, reflex og den siste husker jeg ikke. Skal se om jeg kan ta bilde i morgen.
Hm. Det var en tid der det var max 2 minutter mellom innlegg her i skravletråden.. Litt tommere her nå [emoji14]
Hva gjør alle?![]()
Ja ikke sant.. Rart hvor det har dabbet av...Det var en tid da man bare kunne sitere fortløpende ett etter ett og vite at det aldri ble fire på rappen for det var andre som skravlet samtidig. Sånn er det definitivt ikke lenger...
Hm. Det var en tid der det var max 2 minutter mellom innlegg her i skravletråden.. Litt tommere her nå [emoji14]
Hva gjør alle?![]()
Serie. Alltid serie over søvn [emoji14]Hatt middagsbesøk, gikk nettopp. Nå sitter jeg i sofaen og vurderer serie eller sengen.
Okei ,men kan vel være greit med 2 iallefall ?![]()
I dag har jeg en spisedag. Blir ikke mett
Har for lite strøm på telefonen [emoji50]
Skulle hatt mer.. 9% holder ikke lenge altså..
Også er jeg usikker på hva jeg skal se på. Begynte på ghost whisperer igjen for litt siden, men husker ikke hvor langt jeg er kommet... Så vurderer bare droppe det og påbegynne en annen serie istedet.
Er det bra? Jeg så starten på en episode en gang ved et uhell, men så ikke helt ut som min type serie.Vi er helt hekta på sons of anarchy![]()
Er det bra? Jeg så starten på en episode en gang ved et uhell, men så ikke helt ut som min type serie.
Åh, spennende med prøving igjen senere daÅåh, fikk med meg en fødsel fra fødeavdelingen ikveld før lillemor ropte på mammaen sin. Er så koooselig! Heldigvis er det opptak. Kjenner jeg gleder meg til neste år, da skal vi prøve igjen![]()
Slår meg som en mer typisk manneserie egentlig [emoji14]Mannen var hekta, jeg så en del, men datt av (ikke alltid så enkelt m nyfødt på kveldstid Hehe)
Ååh, fikk med meg en fødsel fra fødeavdelingen ikveld før lillemor ropte på mammaen sin. Er så koooselig! Heldigvis er det opptak. Kjenner jeg gleder meg til neste år, da skal vi prøve igjen![]()
Er det bra? Jeg så starten på en episode en gang ved et uhell, men så ikke helt ut som min type serie.