Skravletråd januar

Serie. Alltid serie over søvn [emoji14]
Koselig med besøk da. (.. Spesielt når de drar igjen, synes jeg. Det er best [emoji23])

Haha! Du sier det jeg tenker. Digger det. Var ganske deilig da det ble stille her. Vi ble sittende å se på jakttvillingene av alle ting.. blir sengen. Får se om noen er på og vil skravle ved nattamming. Er tilbake i 03-04 tiden. God natt!

Digger den! Vi er helt avhengig... blir trist nå når siste sesong snart er ferdig sett :(
Haha, sånn går det når man ser serier [emoji14]
Det er tragiskt når man nærmer seg slutten av en serie.

Haha! Du sier det jeg tenker. Digger det. Var ganske deilig da det ble stille her. Vi ble sittende å se på jakttvillingene av alle ting.. blir sengen. Får se om noen er på og vil skravle ved nattamming. Er tilbake i 03-04 tiden. God natt!
Jamen, det er noe i det da [emoji14] koselig med besøk gjerne, men ENDA bedre når man endelig får være i fred igjen. :)

Sove godt, så lenge du kan ;) god natt.

Ja ikke sant.. Rart hvor det har dabbet av...
Håper det tar seg litt opp snart..
Mistet mye brukere tror jeg

Også et det jo ringvirkninger. Dess flere som skravler, dess flere svarer.
Ikke bare her, terminforum og andre steder også

Mistet mye brukere tror jeg

Også et det jo ringvirkninger. Dess flere som skravler, dess flere svarer.
Ikke bare her, terminforum og andre steder også
Ja.. Også tror jeg enkelte av dem som har brukt å være relativt aktiv, har en mindre aktiv periode også.. Det er flere fjes jeg savner i skravletråden, men som jeg har sett et og annet innlegg av.

Og ja, mindre aktivitet hos en, gir mindre aktivitet hos flere..

Søvn søvn kom til meg!

Du får sette kjeks i karmen, og vinduet på gløtt, så kanskje du klarer lokke frem ole lukkøye :D

Haha! Den var bra ;) redd han har blitt most i vinduet siden det titt og ofte smeller igjen grunnet vind :(

Haha! Den var bra ;) redd han har blitt most i vinduet siden det titt og ofte smeller igjen grunnet vind :(
Hm. Er vel derfor han er treg i kveld da.. Dårlige forhold.
Får håpe du får sove etterhvert [emoji173]️God natt :)

Ja, godt for kroppen. Når jeg ellers nesten bare klarer sitte/ligge, blir det jo ekkelt i ryggen. Også litt det å forebygge bekkenløsning. Tror nemlig den kommer snikende innpå snart.. [emoji14]

Håper du tar feil:) uansett godt for skrotten med litt bevegelse!

Back
Topp