Skravletråd januar

Sov de lite ja?

Var vell heller mor som ikke fikk sove :( sovnet rett over 2 tror jeg.... og våknet igjen en gang for snuppa hostet. Så var det opp og hopp kvart over 7...

Da er dagens planer flyttet til fredag... en stk trøtt og sliten mamma må slappe av! Men som en (med mulig adhd) så er det å sove på dagtid umulig! Det er stort sett noe jeg gjør når jeg er syk....

Var vell heller mor som ikke fikk sove :( sovnet rett over 2 tror jeg.... og våknet igjen en gang for snuppa hostet. Så var det opp og hopp kvart over 7...
Det er slitsomt . Håpe du får sove godt og hvilt i formiddag

Har det også på opptak :) mannen nekter å se det, så må se det en annen dag alene :p

Jeg så resten Idag tidlig, på lekematta med mini <3 fantastisk å tenke på at man har vært igjennom noe slikt. Kjenner jeg gleder meg hvis vi får til å lage en til <3

Jeg så resten Idag tidlig, på lekematta med mini <3 fantastisk å tenke på at man har vært igjennom noe slikt. Kjenner jeg gleder meg hvis vi får til å lage en til <3

Tenkte se det nå når jeg spiser frokost :) blir nok lett litt tårevått for min del ja ;)

Åh, spennende med prøving igjen senere da :)

Ja, vi skal på ferie i desember så vi setter i gang neste januar /februar. Skal til Thailand mest sannsynlig. Så må ta blodprøver og slikt for å utelukke zika. Kommer til å sette inn et egg vi har lagret i Porsgrunn :)

Tusen takk for det :) har ikke kastet opp siden halv tre i natt *bankibordet*

Sist lillesnuppa hadde det, så kastet hun opp to ganger i barnehagen og det var det. Veldig greit for meg ;)

Ja, vi skal på ferie i desember så vi setter i gang neste januar /februar. Skal til Thailand mest sannsynlig. Så må ta blodprøver og slikt for å utelukke zika. Kommer til å sette inn et egg vi har lagret i Porsgrunn :)
Ååh, herlig [emoji173]️
Lyst til Thailand selv igjen. Var der rett før og etter tsunamien. (julen 03/04, og julen 06/07). Men.. Da var jeg selv 11 og 14, så.. Lyst på en tur nå som eldre..

God morgen! Hvordan ser dagen deres ut i dag?

Skulle sovet.... men klarer det ikke :(
Når ting kjennes skikkelig dritt ut for meg, synes jeg det er greit å sette på en lett komedie på netflix på tlf, og se en liten film i sengen. Forhåpentligvis klarer jeg glemme litt ting jeg tenker på, og sovne av ila filmen.

Evt, varm honning/melk. Man blir sliten..

Back
Topp