Sov de lite ja?
Var vell heller mor som ikke fikk sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov de lite ja?
Det er slitsomt . Håpe du får sove godt og hvilt i formiddagVar vell heller mor som ikke fikk sovesovnet rett over 2 tror jeg.... og våknet igjen en gang for snuppa hostet. Så var det opp og hopp kvart over 7...
Det er slitsomt . Håpe du får sove godt og hvilt i formiddag
Alltid rørende med fødsel
Litt trist at jeg aldri får oppleve det igjen![]()
Har det også på opptakmannen nekter å se det, så må se det en annen dag alene
![]()
Jeg så resten Idag tidlig, på lekematta med mini <3 fantastisk å tenke på at man har vært igjennom noe slikt. Kjenner jeg gleder meg hvis vi får til å lage en til <3
Åh, spennende med prøving igjen senere da![]()
Å nei! Masse god bedring!
Tusen takk for dethar ikke kastet opp siden halv tre i natt *bankibordet*
Ååh, herlig [emoji173]️Ja, vi skal på ferie i desember så vi setter i gang neste januar /februar. Skal til Thailand mest sannsynlig. Så må ta blodprøver og slikt for å utelukke zika. Kommer til å sette inn et egg vi har lagret i Porsgrunn![]()
Har ikke sett en eneste episode jeg![]()
Veeeldig bra serie [emoji7][emoji7]Jeg datt ut for x antall sesonger siden [emoji14] Hehe
Ja, det er synd...Lenge siden den aktiviteten her![]()
Gikk greitUff dahåper han slapp unna!
Skulle sovet.... men klarer det ikkeGod morgen! Hvordan ser dagen deres ut i dag?
Når ting kjennes skikkelig dritt ut for meg, synes jeg det er greit å sette på en lett komedie på netflix på tlf, og se en liten film i sengen. Forhåpentligvis klarer jeg glemme litt ting jeg tenker på, og sovne av ila filmen.Skulle sovet.... men klarer det ikke![]()