mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Haha[emoji2]Æsj!! [emoji14] sender du i posten??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha[emoji2]Æsj!! [emoji14] sender du i posten??
Ikke utenkelig det kommer mer bilder fra denne kanten[emoji10] [emoji2]Du frister!!
Slappe av i sofaen etter unga er lagt vet jeg[emoji23] [emoji16] Enn der da? Noe bra som går på tv idag?Planer for etter iddagen?
Kommer nu[emoji39]Åh! Vil ha!! Sleng over et stykke da, er du snill!
Jeg var på temakveld på skolen barn og Internett
Tenkte i samme baner?Toast??
Er d-vitamin også sjekket? Hmmm.. synes det var vanskelig dette her[emoji55]Jern var fint. Blodtrykket så greit ut. Har økt til og med..
Vitaminene tror jeg også var greie. Han sjekket det mest obviouse, vet jeg. Nå tatt b12-prøver.
Trodde det bare var jeg som var sær, når tilogmed barna spiser det[emoji57] men nå er jeg ganske sær i matveien på akkurat konsistens. Synes også medisterkaker har rar konsistens..Jepp.. [emoji14]
D-vitamin var lavt i sommer, gikk da på Divisun i 3 mnd. Nå vet jeg ikke hva nivået er, men tror legen gjorde en glipp og kikket på fjorårets resultat da han skrev ny resept.Er d-vitamin også sjekket? Hmmm.. synes det var vanskelig dette her[emoji55]
Konsistens er jo nesten halve smaken [emoji87]Trodde det bare var jeg som var sær, når tilogmed barna spiser det[emoji57] men nå er jeg ganske sær i matveien på akkurat konsistens. Synes også medisterkaker har rar konsistens..
Vet ikke om de tar den som standard... Jeg tok den på legekontoret og fikk svar med en gang. Men hadde jo vært merkelig om de ikke har tatt den på deg når du er plaget med svimmelhet....Aner ikke, ikke sett prøvesvarene selv. Men regner da med den er tatt..?
Og legen får opp rød verdi om noe er under referanseverdien, klarte jeg såvidt å skimte (lavt dvit i sommer).
Ja, det synes jeg også. Men som sagt, jeg aner ikke hvilke prøver de har tatt og ikke. Vet bare jeg har blitt stukket i armen [emoji14]Vet ikke om de tar den som standard... Jeg tok den på legekontoret og fikk svar med en gang. Men hadde jo vært merkelig om de ikke har tatt den på deg når du er plaget med svimmelhet....
Bake enda mer?Ikke utenkelig det kommer mer bilder fra denne kanten[emoji10] [emoji2]
Nå er jeg ikke noen lege, så det vet jeg ikke, men har ikke hørt om folk som har fått for mye D-vitamin før[emoji4] Hadde du samme symptomer på d-vitamin mangel før da?D-vitamin var lavt i sommer, gikk da på Divisun i 3 mnd. Nå vet jeg ikke hva nivået er, men tror legen gjorde en glipp og kikket på fjorårets resultat da han skrev ny resept.
Meeen.. Jeg får neppe for mye D-vitamin altså.. Lyssky og lite fisk. Tør ikke ta tran samtidig som tilskuddet da, men.. Tenker at det blir neppe feil å ta tilskuddet uansett.
Du får spørre på neste kontrollJa, det synes jeg også. Men som sagt, jeg aner ikke hvilke prøver de har tatt og ikke. Vet bare jeg har blitt stukket i armen [emoji14]
Baker litt, ja. Og glad i å lage mat[emoji4]Bake enda mer?
Aner ikke. Ser så lite tv. Bare rolig kveld med mannen etter ungene er lagt. Nå har vi deig til hevingSlappe av i sofaen etter unga er lagt vet jeg[emoji23] [emoji16] Enn der da? Noe bra som går på tv idag?
Jeg også i grunnBaker litt, ja. Og glad i å lage mat[emoji4]
Må innom legen for evt ny sykemelding innen 17. Februar, så får se om jeg husker spørre. [emoji14]Du får spørre på neste kontroll
Deig til boller eller?[emoji2]Aner ikke. Ser så lite tv. Bare rolig kveld med mannen etter ungene er lagt. Nå har vi deig til heving