Skravletråd januar

Jern var fint. Blodtrykket så greit ut. Har økt til og med..
Vitaminene tror jeg også var greie. Han sjekket det mest obviouse, vet jeg. Nå tatt b12-prøver.
Er d-vitamin også sjekket? Hmmm.. synes det var vanskelig dette her[emoji55]

Jepp.. [emoji14]
Trodde det bare var jeg som var sær, når tilogmed barna spiser det[emoji57] men nå er jeg ganske sær i matveien på akkurat konsistens. Synes også medisterkaker har rar konsistens..

Er d-vitamin også sjekket? Hmmm.. synes det var vanskelig dette her[emoji55]
D-vitamin var lavt i sommer, gikk da på Divisun i 3 mnd. Nå vet jeg ikke hva nivået er, men tror legen gjorde en glipp og kikket på fjorårets resultat da han skrev ny resept.
Meeen.. Jeg får neppe for mye D-vitamin altså.. Lyssky og lite fisk. Tør ikke ta tran samtidig som tilskuddet da, men.. Tenker at det blir neppe feil å ta tilskuddet uansett.

Trodde det bare var jeg som var sær, når tilogmed barna spiser det[emoji57] men nå er jeg ganske sær i matveien på akkurat konsistens. Synes også medisterkaker har rar konsistens..
Konsistens er jo nesten halve smaken [emoji87]
Spiser ikke sopp heller, kun pga konsistensen.

Aner ikke, ikke sett prøvesvarene selv. Men regner da med den er tatt..?
Og legen får opp rød verdi om noe er under referanseverdien, klarte jeg såvidt å skimte (lavt dvit i sommer).
Vet ikke om de tar den som standard... Jeg tok den på legekontoret og fikk svar med en gang. Men hadde jo vært merkelig om de ikke har tatt den på deg når du er plaget med svimmelhet....

Vet ikke om de tar den som standard... Jeg tok den på legekontoret og fikk svar med en gang. Men hadde jo vært merkelig om de ikke har tatt den på deg når du er plaget med svimmelhet....
Ja, det synes jeg også. Men som sagt, jeg aner ikke hvilke prøver de har tatt og ikke. Vet bare jeg har blitt stukket i armen [emoji14]

D-vitamin var lavt i sommer, gikk da på Divisun i 3 mnd. Nå vet jeg ikke hva nivået er, men tror legen gjorde en glipp og kikket på fjorårets resultat da han skrev ny resept.
Meeen.. Jeg får neppe for mye D-vitamin altså.. Lyssky og lite fisk. Tør ikke ta tran samtidig som tilskuddet da, men.. Tenker at det blir neppe feil å ta tilskuddet uansett.
Nå er jeg ikke noen lege, så det vet jeg ikke, men har ikke hørt om folk som har fått for mye D-vitamin før[emoji4] Hadde du samme symptomer på d-vitamin mangel før da?

Aner ikke. Ser så lite tv. Bare rolig kveld med mannen etter ungene er lagt. Nå har vi deig til heving
Deig til boller eller?[emoji2]
Aha, er glad i tv på kvelden jeg altså, spesielt når mannen gamer på "rommet sitt"[emoji23] Da er det greit å ha noe å glane på.. begynt å brodere litt å da. Og strikker litt, ikke noe proff akkurat, men[emoji10]

Back
Topp