Skravletråd januar

Søren... har sjekka litt på rengjøringa. Dessverre var det like bra som når jeg pleier å ta en litt nøyere vask, men ikke skikkelig vask dvs: ikke nøye nok. Forventer liksom litt mer av ei vaskedame. Var ikke vasket under TV-bordet eller under teppet. Tørket støv rundt og ikke under eller over. Så da kan jeg betale meg selv for å vaske istedenfor. Får heller ta litt og litt. Hadde håpet på å slippe alt for mye, men når vaskedama gjør like god jobb som meg selv, putter jeg heller pengene i min egen lomme og tar en skikkelig skrubb innimellom.

Fy fader så kjipt!

Den legginga ! Det er ikke lett. Her måtte vi sette opp sprinkelsenga igjen :p
Minstemann sov i sprinkelsenga til han var 3 1/2 år, er nok det at de små finner trygghet i å sove i den. Så vi måtte sette opp sprinkelsengen igjen til han etter flere netter uten søvn. Da var han 2 1/2.

Da er middagen spist, og jeg har skiftet til treningstøy.
Så snart Lille U er i seng går jeg ut et par timer.
Hvilke planer har dere for kvelden?
Går du alene i skogen på kvelden?[emoji44] Her blir det slappe av foran tv'n[emoji16] Vet ikke om det går noe bra, men?

Første jeg tenkte var fordi man jo fortsatt har mange års forhold til barnet bak seg før det tok slutt. Men nå ser jeg du skrev at dere ikke hadde så nært forhold og da blir det jo anderledes. Endrer da svaret til nei;) En liten oppmerksomhet men ikke like mye som de andre.
Har vært i livet hans i 8 år men sett han ca 3 ganger i året
Regner med lite kontakt fremover

Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag :p
Lykke til på visning

Søren... har sjekka litt på rengjøringa. Dessverre var det like bra som når jeg pleier å ta en litt nøyere vask, men ikke skikkelig vask dvs: ikke nøye nok. Forventer liksom litt mer av ei vaskedame. Var ikke vasket under TV-bordet eller under teppet. Tørket støv rundt og ikke under eller over. Så da kan jeg betale meg selv for å vaske istedenfor. Får heller ta litt og litt. Hadde håpet på å slippe alt for mye, men når vaskedama gjør like god jobb som meg selv, putter jeg heller pengene i min egen lomme og tar en skikkelig skrubb innimellom.
Det var en dårlig vaske dame, gitt[emoji15] Hadde jeg heller betalt meg selv også og visst at jobben var utført ordentlig!

Ahh kjipt. Ble det noe problemer da?
Vel, guttungen kom hjem med nøkkel i sekken 15 minutter etter jeg og jentene kom. Hvilket var litt greit. For mobilen min var død

Back
Topp