Godt vi er forskjellig da blir det frukt til alle!
Minst til de som ville ha de meget modne. Det kunne faktisk bli tomt før den tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er forskjellig da blir det frukt til alle!
Sitter i sofaen å slapper av selv[emoji2]God kveld
Jeg tar vare på sofaen
Deeet vet jeg ikke..? Var på netflix før, men.. Vet ikke nå lenger [emoji14]
Ja, litt så. Skulle bare hatt et tonn mer mat [emoji14]
Ja, for når jeg først setter i gang så er jeg pinlig nøye.
Men nå etter vi fikk lillefrøken så har jeg vasket slik hun vaskedamen gjorde idag. Og det bruker jeg ikke mer enn 1,5 effektiv time på.
Savnet liksom den skikkelig vasken der lister og baderomsveggene ble tatt. Menmen. Får gjøre det selv.
Jeg synes det er drøyt. Når man tar seg betalt, så skal man levere en "vare". Og synes ikke det var lenge å vaske. Her er jeg på grensen til pinlig nøye. Bruker gjerne 2-3 timer pr dag på rengjøring. Ikke alltid lett å få tiden til å strekke til etter å ha fått små i huset. Ikke den første tiden.
4 av 5 med har hatt/fått omgangssyken. Mon tro om den 5 berger?
*host* fra harddisken *kremt*Hvor er det du ser dem da? ( Innbiller meg alle streamer for tiden. [emoji14] )
*host* fra harddisken *kremt*
Sitter i sofaen å slapper av selv[emoji2]
Ser masse serier jeg [emoji14]Hahaha! I never kiss and tell!
Digg[emoji4]Sofa her og.
Skal du si noe til henne? Eller la det fare? jeg hadde sagt noe.. Så gjør hun kanskje en ekstra superb vask hos deg neste gang. Litt deilig å slippe selv da!
Så deilig med hjelp
Huff da. Kjedelige erfaringer. Vi har vært heldige skjønner jegGlemte å si at etter at vi flyttet inn i nytt hus, som ble ferdigstilt sist vår, så ville vi ha inn ei vaskedame som kunne ta rundvask. Ved overtakelse av nybygg får man nemlig bare byggvask, og det er dessverre ikke all verden... Mannen la ut en annonse på finn.no under småjobber og fikk tak i ei dame der. (Vi betaler hvitt) Det ble avtalt at hun skulle bl.a. vaske vegger o.l. Hun tok seg godt betalt, trengte å bruke 4-5 timer og fikk kjøregodtgjørelse. Det viste seg at hun hadde vasket dårlig, og brutt flere punkter på avtalen, bl.a. vask av vegger og hadde heller ikke vasket det ene badet vårt!
Og hun forrige vaskedama vår fikk dattera til å steppe inn noen ganger, det viste seg at hun gikk i skapene våre og forsynte seg av ting og tang, bl.a. mine dyre sminkeprodukter (Chanel++). Hvordan jeg oppdaget det? Er litt Monica fra friends-light. Ting står med etiketten i en bestemt vinkel + andre ting som indikerte dette. Hun nektet så klart da jeg tok det opp med henne direkte, fremfor å involvere moren, men det kom dessverre frem for en dag til slutt, og endte med at moren var for skamfull til å jobbe lengre for oss...
Ser masse serier jeg [emoji14]
Skulle gjerne ha streamet heller, men funker for det første dårlig med mobilt bredbånd (de leverer ikke nett hit. Eller gidder ikke levere hit..), også har tjenestene gjerne bare noen sesonger av noen serier....
kjedelig du ikke var fornøyd. Firma eller privatperson ?