Skravletråd januar

Ja, det er litt dritt med á la Netflix - bare par sesonger som ligger ute av de enkelte seriene. Og ikke det aller siste heller, med mindre det er en av Netflixs egenproduserte serier.
Enda verre når du vil se en serie.. Også har de sesong 4-6 [emoji23]
Det er teit...

Jeg synes det er drøyt. Når man tar seg betalt, så skal man levere en "vare". Og synes ikke det var lenge å vaske. Her er jeg på grensen til pinlig nøye. Bruker gjerne 2-3 timer pr dag på rengjøring. Ikke alltid lett å få tiden til å strekke til etter å ha fått små i huset. Ikke den første tiden.

Oj,2-3t! Flink du. Orker ikke bruke tiden etter jobb eller helgene på å ta alt på en gang. Så tenker jeg gjør en runde ut av det. Vaskerom, en dag, gangen andre, stua tredde osv.

Men som jeg har nevnt før vasker jeg gulvene annenhver dag fordi vi har hunder.

Jeg er konfliktsky, skal være ærlig der. Så sendte en teksmld der jeg takket for hjelpen idag, men etter nærmere inspeksjon så var jeg ikke fornøyd, og at hun vasket slik jeg gjør, og at jeg forventet mer på 2,5t. Og at jeg heller kan vaske selv.

Ja men da vet hun hvorfor du ikke ringer igjen i hvert fall :) For det skal jo være plettfritt når man betaler andre for denne jobben. enig i det.

Når mor har vært på trening blir det ingen toast ;) da blir det sunn mat!
ImageUploadedByBV Forum1485464889.742159.jpg

Oj,2-3t! Flink du. Orker ikke bruke tiden etter jobb eller helgene på å ta alt på en gang. Så tenker jeg gjør en runde ut av det. Vaskerom, en dag, gangen andre, stua tredde osv.

Ja, men er fordi jeg går hjemme. Er ufør og har problemer med å slappe av, faktisk. Blir litt manisk og slapper ikke av før kvelden kommer. Så da har jeg jo tid til å rydde. Forstår jo at dere som er i jobb ikke kan det[emoji4] Så når barna kommer hjem fra skolen,så er alt gjort i huset og barna er i fokus. Så jeg gjør det. Synes du er kjenpeflink[emoji4]

Støvsuger flere ganger daglig fordi vi har hunder og katter. Bruker spesialposer fra Miele, som holder godt på støv og hår.

Tar kvelden nå også

Back
Topp