Skravletråd januar

Ja får trøste meg med at den er bedre så blir det nok bedre med surklingen og snørret også :) det er fredag, nyt dagen istedenfor :D
Kan ta ei lita stund før surklingen gir seg, men formen skal nok bli fort bedre[emoji4] Jepp, tar det litt rolig idag, enn for noen timer hvertfall[emoji106]

Kan ta ei lita stund før surklingen gir seg, men formen skal nok bli fort bedre[emoji4] Jepp, tar det litt rolig idag, enn for noen timer hvertfall[emoji106]
Ja er klar over det, var bare så fryktelig ille igjen i dag. Høres jo ut som om han har løpt 60 meteren bare han drikker[emoji23] ett fornuftig valg ;)

Ja er klar over det, var bare så fryktelig ille igjen i dag. Høres jo ut som om han har løpt 60 meteren bare han drikker[emoji23] ett fornuftig valg ;)
Er fryktelig vondt å høre på og er ikke noe særlig å se Minsten dårlig.

Forstår jo det når du er høygravid og ikke så høy heller tenker jeg?[emoji4] jeg er 158 cm og sliter med å legge i sprinkelsenga uten 2 babyer i magen[emoji11] ekke så gøy når man er sliten på kvelden og minsten er sliten også å holder på i timesvis med legging " når man ikke må". Håper snuppa sover godt i senga si igjen.

Nei det er ikke lett, men legging tar vertfall kortere tid :)

Nei det er ikke lett, men legging tar vertfall kortere tid :)
Bra hun nå sovner lettere igjen[emoji4]
Hvordan er formen, sliten av å gå gravid og klar for å møte guttene?[emoji173]

Idag skal jeg i samtale kompetansebyggeren, håper på å få realkompetansebevis i VG1 og vg2 helsefag! Første gang lille snuppa skal være alene med farmor i mer enn noen minutter. Spennende:) tror det kommer til å gå veldig bra. Farmor kommer hjem til oss. Så skal de hente pappa på jobb 1time etterpå. Så er jo ikke snakk om mange timer Hehe.

God morgen :) lat dag i dag. Ligger på sofaen å koser meg :D hva gjør dere ?
Ligger i senga og drar meg :) Blir en daffedag. Mannen har tatt seg fri fra jobb idag så vi skal ikke gjøre noe spesielt.

Ikke føl deg utilstrekkelig, alle har vi ulike livssituasjoner som gjør at vi tar de valg som passer oss best. Selv skulle jeg gjerne hatt de 7 jentene de er i klassen hjemme, men jeg har så liten leilighet at det blir ikke aktuelt. Og nå er det 1 uke siden frøkna skulle ha feiret barnebursdagen, som måtte utsettes pga sykdom hos broren og jeg vet fortsatt ikke når vi nå skal få gjennomført den [emoji14]
Ja. Jeg vet.

Det er bare at å invitere alle førskolejentene som altså er 14 stykker, hjem på pysjparty en mandags kveld helt uten bursdag eller noe sånn, er ganske langt fra min virkelighet.... Noen venner av en 10-12 åring, ja. Men 14 5-6 åringer? De fleste er fem.

God fredag :) hva bringer denne dagen da? Her har småen funnet ut at han ville legge seg, så får vi se om han sovner eller om han bare skal vri seg [emoji14]
Jeg har vært på skolen hvor 3 og 4 klase hadde samlingsstund for resten av skolen, foreldre som har mulighet fikk lov å komme og se på. Min eldste går nemlig i 3. Klasse og leste opp fakta om Brann, ikledd branndrakt, også spilte han fløyte sammen med ei i klassen for han går i korpset.

Ja. Jeg vet.

Det er bare at å invitere alle førskolejentene som altså er 14 stykker, hjem på pysjparty en mandags kveld helt uten bursdag eller noe sånn, er ganske langt fra min virkelighet.... Noen venner av en 10-12 åring, ja. Men 14 5-6 åringer? De fleste er fem.
Når jeg bare hadde frøkna kunne jeg gjort det, nå med småen her også hadde jeg aldri orket det jeg heller[emoji23]

Jeg har vært på skolen hvor 3 og 4 klase hadde samlingsstund for resten av skolen, foreldre som har mulighet fikk lov å komme og se på. Min eldste går nemlig i 3. Klasse og leste opp fakta om Brann, ikledd branndrakt, også spilte han fløyte sammen med ei i klassen for han går i korpset.
Så koselig da :) og så flink han er som spilte fløyte for de andre :D

Vet du, hvorfor er du utilstrekkelig av den grunn? Føler det er litt for mye "press" til å prestere på alle kanter, om det gjelder hus, karriere, egen kropp skal alltid se tipp topp ut, og familieliv skal stappes full av aktiviteter-rart det blir for mye stress?

Her feirer vi bursdager med familie, nære venner og deres barn. Ungene storkoser seg og ønsker ikke bursdagsfeiring for dem i klassen. Alle er forskjellige med individuelle behov. Gjør det som passer best for dere[emoji4]
Jeg vet jo det

Mine har selskap med bhg/skolen i tillegg til det med familien fra de er ca 4 da. De første årene bare en håndfull unger, og det går greit hjemme men i år er hele førskole samlet på en avdeling og den naturlige gruppen er da altså 14 jenter på 5-6 år. Det er litt heftig etter mitt begrep. Særlig siden det er en tendens til at en del foreldre er der i tillegg i denne gruppen selv om de er blitt store.

Vi finner nok på noe bursdag. Men pysjparty helt utav det blå blir ikke med det første...

Så koselig da :) og så flink han er som spilte fløyte for de andre :D
Ja, de spilte bare et par korte sanger, sånn fader Jakob og til Paris, men han begynte å lære i august.

Og veldig koselig å få se på

Ja, de spilte bare et par korte sanger, sånn fader Jakob og til Paris, men han begynte å lære i august.

Og veldig koselig å få se på
Syntes det er tøft av han jeg, spesielt siden det ikke er så lenge siden han startet :)

Ingen spesielle planer for dagen annet enn å rydde og vaske litt, vondt i nakken (prolaps) så slår vel snart ut for fullt den, nå som jeg skal vaske ut av det gamle huset(great timing). Kommer en Internett installatør nå etterpå. Samme fyr som installerte viasat her, vi Hadde ifra canal digital, men det kunne ikke brukes her. Så alt i alt har jeg hatt besøk 5 ganger den siste uka og av elektriker. Er jeg rar som synes det er ubehagelig? Skal sies at jeg ikke er så glad i "small talk" og klein stemning[emoji10]

Ah.. hater smalltalk. Samboer er ultrasosial så er som regel han som er hjemme når håndtverker kommer (utenom nå da... er jo i perm)
Høres ut som at det er mye trafikk hos deg ja!
Og god bedring med nakken!

Back
Topp