Skravletråd januar

du får hoste litt ekstra når han kommer hjem :p funker ikke her dessverre.. men det er for at han ikke ser det jeg annser som rot :p haha! men kan jo ligge å peke da så klart :p er vell ingnnting som får mannen til å rydde mer enn når de vet det er en sånn type betaling på vent ;)

Egentlig så er faktisk mannen veldig ryddig av seg. Før han møtte meg, hadde han støv på hjernen virket det som. Og her braste jeg inn i forholdet med en HUND! Jeg tror det rablet for han den første tiden å skulle venne seg til hundehår. Nesten så han febrilsk støvsuget hver dag. Måtte si til han at det der måtte han bare roe ned først som sist, hvis ikke han skulle tørne helt. Og jaggu ble han ikke "friskmeldt". Han liker fortsatt ikke hundehår på klærne og sånt, men det er det jo ingen som gjør, men man blir litt mer laidback etterhvert. Sikkert som når man får barn i hus også? :rolleyes:

Høres gøy ut!
Mannen er bortreist så blir mye hjemmekos. Får venninner på middag her i morgen kveld. Ellers går det i baby ;)

Blir koselig - hva står på menyen i morgen?

(Red. Ikke at mannen din er bortreist, var ikke det jeg mente var koselig. :P Men hjemmekos! ;) )

Egentlig så er faktisk mannen veldig ryddig av seg. Før han møtte meg, hadde han støv på hjernen virket det som. Og her braste jeg inn i forholdet med en HUND! Jeg tror det rablet for han den første tiden å skulle venne seg til hundehår. Nesten så han febrilsk støvsuget hver dag. Måtte si til han at det der måtte han bare roe ned først som sist, hvis ikke han skulle tørne helt. Og jaggu ble han ikke "friskmeldt". Han liker fortsatt ikke hundehår på klærne og sånt, men det er det jo ingen som gjør, men man blir litt mer laidback etterhvert. Sikkert som når man får barn i hus også? :rolleyes:

min var veldig flink til å vaske og rydde når jeg møtte han. han liker å ha system i ting (merk: verktøyboden viser tegn til ocd :P )
men etter jeg kom og begynte å vaske for han, har han liksom bare gitt opp det. og "forventer" at jeg gjør det. han sier klart ikke det.. men han viser ikke tegn til annet :P haha!

min var veldig flink til å vaske og rydde når jeg møtte han. han liker å ha system i ting (merk: verktøyboden viser tegn til ocd :p )
men etter jeg kom og begynte å vaske for han, har han liksom bare gitt opp det. og "forventer" at jeg gjør det. han sier klart ikke det.. men han viser ikke tegn til annet :p haha!

Hahaha! Fikk OCDspm. selv vi av våre naboer da de var nyinnflyttet og trengte inspirasjon til innredning og løsninger vi har valgt på vårt hus - spesielt da de så mitt walk-in-closet! :P

Tror nesten nettet mitt har falt ut jeg, ingen flere innlegg etter mitt for 20 min. siden! :P

Da var akvariene tatt[emoji5] har renset filterstammen og byttet 1/3 vann, tar sin tid når det er snakk om flere hundre liter vann[emoji50] Eldste er hjemme fra skolen og sitter nå å spiller litt på pcen. Fyr i ovnen og sofaen er god og sitte i[emoji6] Hva er planene for kvelden, jenter?20170127_145744.jpg20170127_145727.jpg

Hahaha! Fikk OCDspm. selv vi av våre naboer da de var nyinnflyttet og trengte inspirasjon til innredning og løsninger vi har valgt på vårt hus - spesielt da de så mitt walk-in-closet! :P
Må være fantastisk med en mann som er ryddig, her i huset er det omvendt[emoji12] Får fnatt av rot. Støvsuger opptil flere ganger daglig da vi har hund og katter. Åååh, walk-in closet er drømmen, heldig du er[emoji10]

Høres gøy ut!
Mannen er bortreist så blir mye hjemmekos. Får venninner på middag her i morgen kveld. Ellers går det i baby ;)
Er så hyggelig med en skravlekveld ilag med jentene[emoji5] Og hjemmelaget pizza er snadder[emoji106]

Må være fantastisk med en mann som er ryddig, her i huset er det omvendt[emoji12] Får fnatt av rot. Støvsuger opptil flere ganger daglig da vi har hund og katter. Åååh, walk-in closet er drømmen, heldig du er[emoji10]

Da var akvariene tatt[emoji5] har renset filterstammen og byttet 1/3 vann, tar sin tid når det er snakk om flere hundre liter vann[emoji50] Eldste er hjemme fra skolen og sitter nå å spiller litt på pcen. Fyr i ovnen og sofaen er god og sitte i[emoji6] Hva er planene for kvelden, jenter?Vis vedlegget 217034Vis vedlegget 217035

Så flink du har vært! :D Utrolig fine akvarier, savner mine jeg også. Men mannen vil ikke ha, han mener det får holde med det store akvariet vi har rett utenfor husveggen 5 m. unna. (Tomta vår går der bølgene slår inn). Men det hjelper jo ikke meg! Jeg ser jo ikke fiskene som er under vann nå, selv om jeg slipper mating og rengjøring. :P

Herlighet! Leste det som at DU satt og spilte på pc´n nå, og nerden som jeg er hadde tenkt å spørre hva slags spill du bruker å spille. :P

Walk-In-Closetet mitt er inne så ekstragavant som det kanskje hørtes ut til - er bare et lite kott på 6kvm. :P Men det er deilig og oversiktlig. ;) Allikevel undres jeg nå på hva i alle dager jeg skal ha på meg på konserten i kveld! :hilarious:

Så flink du har vært! :D Utrolig fine akvarier, savner mine jeg også. Men mannen vil ikke ha, han mener det får holde med det store akvariet vi har rett utenfor husveggen 5 m. unna. (Tomta vår går der bølgene slår inn). Men det hjelper jo ikke meg! Jeg ser jo ikke fiskene som er under vann nå, selv om jeg slipper mating og rengjøring. [emoji14]

Herlighet! Leste det som at DU satt og spilte på pc´n nå, og nerden som jeg er hadde tenkt å spørre hva slags spill du bruker å spille. [emoji14]

Walk-In-Closetet mitt er inne så ekstragavant som det kanskje hørtes ut til - er bare et lite kott på 6kvm. [emoji14] Men det er deilig og oversiktlig. ;) Allikevel undres jeg nå på hva i alle dager jeg skal ha på meg på konserten i kveld! :hilarious:
Hvilke akvarier hadde du og hvilke fisk?[emoji5] er så hyggelig med akvarier, levende bilde, veldig beroligende. Og er så morsom interesse. Digger reker så har 3 gabonreker (viftereker)og 7 kirsebær reker (helt røde, derav navnet) i 110L har jeg slørhaler. Og i det store på 200 L har vi sebraciklider, knurremaller, prakt botia og sugefisk.

Er så lekkert med et walk-in closet.kam se alt tøyet og skoene, misunner deg skikkelig[emoji10] [emoji23] Au, den er verre ja. Er alltid så vanskelig å finne ut hva man skal ha på seg[emoji2] onkel p du skulle på konsert på? Han har mange kule tekster[emoji6] igjen, heldiggris[emoji39]

Hahahaha, nei, jeg gamer ikke, men mannen min gjør;) ham gamer LOL og WOW. Gamer du også? Jeg er vel det gamerne kaller for en nube eller hva det heter, finnes ikke interessert i gaming[emoji4] er nok fordi jeg ikke helt skjønner det

Så flink du har vært! :D Utrolig fine akvarier, savner mine jeg også. Men mannen vil ikke ha, han mener det får holde med det store akvariet vi har rett utenfor husveggen 5 m. unna. (Tomta vår går der bølgene slår inn). Men det hjelper jo ikke meg! Jeg ser jo ikke fiskene som er under vann nå, selv om jeg slipper mating og rengjøring. [emoji14]

Herlighet! Leste det som at DU satt og spilte på pc´n nå, og nerden som jeg er hadde tenkt å spørre hva slags spill du bruker å spille. [emoji14]

Walk-In-Closetet mitt er inne så ekstragavant som det kanskje hørtes ut til - er bare et lite kott på 6kvm. [emoji14] Men det er deilig og oversiktlig. ;) Allikevel undres jeg nå på hva i alle dager jeg skal ha på meg på konserten i kveld! :hilarious:
Kult å bo rett ved vannet[emoji2] bor selv rett ved Mjøsa å har sjøutsikt[emoji106]

Heihei!
I dag har jeg visst en god dag, og har fått gjort "masse" i forhold til det jeg ellers har klart! :D
Hurra for meg!

Hva skal dere i dag?

Heihei!
I dag har jeg visst en god dag, og har fått gjort "masse" i forhold til det jeg ellers har klart! :D
Hurra for meg!

Hva skal dere i dag?
Så bra at du føler deg litt bedre :) ingenting er bedre enn det :)

I dag har vi vært ute å handlet litt, kjørt oss en liten tur i finværet. Resten av dagen blir å slappe av :)

Nei og da blir ting gjerne litt annerledes, hadde eldste hatt mer samvær med sin far og yngste hatt kontakt med sin far. Slik at jeg ikke var alene med alt hele tiden, så hadde jeg kanskje også hatt energi til å gjøre slikt. Men nå gruer jeg meg til 7 tiåringer liksom[emoji23]
Ulike liv, ulike prioriteringer, ulik grad av overskudd og ulike personligheter.

Selv er jeg en introvert person som blir sliten av sånne ting, mens mer ekstroverte ikke opplever det på samme måte. I tillegg har jeg tre barn, et som skal sove før 1915 (når dette er planlagt slutt) og et rotete hus som bærer preg av at jeg ikke prioriter mer husarbeid enn minimum og det er mindre enn jeg burde og da blir gjester et tiltak for jeg må rydde først. Ikke bare vaske og smårydde, men virkelig kjemperydde. Det skulle jeg gjerne endret på og der ligger noe av følelsen av å være utilstrekkelig. At jeg ikke har et hus som lar meg gjøre slike ting

Nei og da blir ting gjerne litt annerledes, hadde eldste hatt mer samvær med sin far og yngste hatt kontakt med sin far. Slik at jeg ikke var alene med alt hele tiden, så hadde jeg kanskje også hatt energi til å gjøre slikt. Men nå gruer jeg meg til 7 tiåringer liksom[emoji23]
Ulike liv, ulike prioriteringer, ulik grad av overskudd og ulike personligheter.

Selv er jeg en introvert person som blir sliten av sånne ting, mens mer ekstroverte ikke opplever det på samme måte. I tillegg har jeg tre barn, et som skal sove før 1915 (når dette er planlagt slutt) og et rotete hus som bærer preg av at jeg ikke prioriter mer husarbeid enn minimum og det er mindre enn jeg burde og da blir gjester et tiltak for jeg må rydde først. Ikke bare vaske og smårydde, men virkelig kjemperydde. Det skulle jeg gjerne endret på og der ligger noe av følelsen av å være utilstrekkelig. At jeg ikke har et hus som lar meg gjøre slike ting

Back
Topp