Skravletråd januar

Skulle ha wok, men så ble det danske smørebrød. I morgen blir det wok da, trengte tips og fikk tips av ei hyggelig frøken innpå her[emoji106] blir wok med indrefilet i morgen med hjemmelaget marinade med revet ingefær, hvitløk, soyasaus, lime, ketchup, brun farin og sesamfrø[emoji4] serveres med ris og nudler ed grønnsaker i seff

Hørtes nydelig ut!:D
Jeg har aldri spist wok jeg:P

Ulike liv, ulike prioriteringer, ulik grad av overskudd og ulike personligheter.

Selv er jeg en introvert person som blir sliten av sånne ting, mens mer ekstroverte ikke opplever det på samme måte. I tillegg har jeg tre barn, et som skal sove før 1915 (når dette er planlagt slutt) og et rotete hus som bærer preg av at jeg ikke prioriter mer husarbeid enn minimum og det er mindre enn jeg burde og da blir gjester et tiltak for jeg må rydde først. Ikke bare vaske og smårydde, men virkelig kjemperydde. Det skulle jeg gjerne endret på og der ligger noe av følelsen av å være utilstrekkelig. At jeg ikke har et hus som lar meg gjøre slike ting
Du er jo ikke utilstrekkelig fordi om du ikke har ett ryddig hus. Som du sier så er vi forskjellige og med ulike prioriteringer. Selv gjør jeg helst ikke husarbeid så lenge barna er våkne, men jeg er alene og vi bor på 60 kvm, og noe må jeg jo fylle kvelden med [emoji14] men gangen min derimot, den ser ikke ut systemet mitt har sviktet og det er bare ett kjempe kaos. Faktisk så ille der nå at jeg blir flau over meg selv[emoji23] du gir barn dine det de virkelig trenger her i livet og det er kjærlighet og trygghet, de har tak over hodet og mat på bordet. Og slik som jeg har sett deg så fremstår du som en god mor, så føl ikke at du ikke strekker til!

Hørtes nydelig ut!:D
Jeg har aldri spist wok jeg:P
Har du ikke? Liker du ikke grønnsaker? Trenger ikke å ha det oppi, kan spise kjøtt, nudler og ris til om man heller liker det[emoji4]

Jepp, mye man ikke vet eller husker når man er liten:) veldig skummelt!
Ja, er heldig som har en mann som gamer, så han er veldig obs på det å lærer barna om det.

Idag skal jeg i samtale kompetansebyggeren, håper på å få realkompetansebevis i VG1 og vg2 helsefag! Første gang lille snuppa skal være alene med farmor i mer enn noen minutter. Spennende:) tror det kommer til å gå veldig bra. Farmor kommer hjem til oss. Så skal de hente pappa på jobb 1time etterpå. Så er jo ikke snakk om mange timer Hehe.
Hvordan gikk det?

Så bra at du føler deg litt bedre :) ingenting er bedre enn det :)

I dag har vi vært ute å handlet litt, kjørt oss en liten tur i finværet. Resten av dagen blir å slappe av :)
Vært greit vær der også? Fantastisk :D
Godt å slappe av. Når tapasen er ferdig blir det full avslapping her og.

Jobben min har solgt meg :P

Nåå blir det tapas [emoji173]️[emoji173]️

Vært greit vær der også? Fantastisk :D
Godt å slappe av. Når tapasen er ferdig blir det full avslapping her og.
Blir jo så glad når man får litt sol i løpet av dagen :) Kjenner at våren er på vei, selv om det akkurat nå er bare +1.1 grad ute :p
Kos deg med tapasen! Fant du noe annet alternativ til spekeskinke? (så i en tråd på matforumet du hadde laget ;) )

Back
Topp