Jaha? Jobber ikke du offentlig?Jobben min har solgt meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaha? Jobber ikke du offentlig?Jobben min har solgt meg
Kos degNåå blir det tapas [emoji173]️[emoji173]️
Jo da...Jaha? Jobber ikke du offentlig?
Ahh. Da er det jo greit. Frikjøp etter egen godkjenning hørtes jo bra ut det!Jo da...
Er ikke noe dramatisk, derfor " [emoji14] "
Er blitt frikjøpt til et prosjekt og jeg ble spurt om det var greit først
Spesielt når det er til et prosjekt jeg egentlig har veldig lyst til å delta påAhh. Da er det jo greit. Frikjøp etter egen godkjenning hørtes jo bra ut det!
Hva er de?Ingen har fortalt meg om de nye låne reglene kan ødelegge drømmen om ny bolig
Uff da.Ingen har fortalt meg om de nye låne reglene kan ødelegge drømmen om ny bolig
Så braSpesielt når det er til et prosjekt jeg egentlig har veldig lyst til å delta på
Sett deg ned, lukk øynene, trekk pusten dypt og tenk på hvor stresset du kommer til å bli når du står der med sulten baby og bare skitne flasker.Jeg trenger ett spark bak, for nå gjør jeg alt annet enn det jeg skal. For de flaskene til småen vasker seg ikke selv....
Kan man kalle en unge på 1,5 år baby?[emoji23] Men ja jeg hadde blitt drit stressa i natt om ikke jeg hadde hatt rein flaske til nattmaten hans. Så da skal jeg vaske og så komme tilbake hit etterpåSett deg ned, lukk øynene, trekk pusten dypt og tenk på hvor stresset du kommer til å bli når du står der med sulten baby og bare skitne flasker.
Åpn øynene sakte og gå ut og vask dem
Jeg kaller nå lille U for "baby" en gang i blant, har er tross alt minste...Kan man kalle en unge på 1,5 år baby?[emoji23] Men ja jeg hadde blitt drit stressa i natt om ikke jeg hadde hatt rein flaske til nattmaten hans. Så da skal jeg vaske og så komme tilbake hit etterpå
Godt poeng, babyen min vil han nok alltid være som eneste gutt og minste i familienJeg kaller nå lille U for "baby" en gang i blant, har er tross alt minste...
Ses senere
Hvordan gikk det?
Jeg har faktisk kommet meg på trening i dag!! og så har jeg fått tatt helga"vasken" her hjemme.. sitter å moter meg opp til å henge opp en maskin med klær som er ferdig.. *finner på alt annet å gjøre i stede, da dette er det kjedeligste jeg vet om*
Takk [emoji5]Kos deg
Ja, jeg har sittet og laget mat siden litt over tre i dag..Så deilig, hjemmelaget?