Skravletråd januar

Ååhw. Lille P våknet nettopp, er så kos å amme til søvn ( når jeg først roet meg ned med at dette ikke er for alltid, koser jeg meg hver gang jeg må inn å roe ho). Ligger og smeiker på meg mens hun dier. Blir tøft å begynne å jobbe om 1 uke :/

Har faktisk aldri laget tapas selv.
Har veldig lyst til å prøve meg på det, og den italienske varianten, anitpasta :)
Går jo sikkert an å mikse det også :D
Er jo bare å lage seg flere småretter man liker.. Jeg er relativt kresen, så det er egentlig nesten bare de 4 jeg lagde som jeg faktisk liker. [emoji14]

Tror det har vært lignende temp her. Men våren kommer ikke hit før i april/mai da [emoji14]

Var veldig digg. Ble bare røkelaks. Orket ikke streve så hardt med å finne noe [emoji14]
Til sommeren igjen får du kose deg med spekeskinke :) Taes med i fødebagen kanskje? :D

Ååhw. Lille P våknet nettopp, er så kos å amme til søvn ( når jeg først roet meg ned med at dette ikke er for alltid, koser jeg meg hver gang jeg må inn å roe ho). Ligger og smeiker på meg mens hun dier. Blir tøft å begynne å jobbe om 1 uke :/

Så koselig. Bare å nyte ja!

Til sommeren igjen får du kose deg med spekeskinke :) Taes med i fødebagen kanskje? :D
Tjæ. Ikke SÅ gal etter spekeskinke, var bare akkurat den tapasretten som er best med spekeskinke [emoji14]
Er egentlig ingenting jeg ikke kan spise som jeg har noe FRYKTELIG lyst på. :)

Tjæ. Ikke SÅ gal etter spekeskinke, var bare akkurat den tapasretten som er best med spekeskinke [emoji14]
Er egentlig ingenting jeg ikke kan spise som jeg har noe FRYKTELIG lyst på. :)
Så bra da :) på listen over ting å ikke spise som gravid er det bare spekemat/salami jeg kommer til å savne. Resten liker jeg ikke :p

Så bra da :) på listen over ting å ikke spise som gravid er det bare spekemat/salami jeg kommer til å savne. Resten liker jeg ikke :p
Det er sånn det har vært for meg også. Det er spekematen som er utfordringa.

Så jeg har fått spekemat når jeg kom hjem fra sykehuset med eldste. Servert på senga et par timer etter fødsel med andre og til frokost neste morgen med tredje (de to yngste er født hjemme hhv tidlig på morgenen og ved midtnatt)

Salami er litt tungt i blant. Måtte steke det på panna en gang [emoji23]
Men er egentlig ikke krise. Jeg har heller lyst på syltetøy for tiden [emoji14]

Så en video på FB her om dagen.
Du ser ei jente sitter i bilen parkert utenfor et kjøpesenter.
Hun gjentar for seg selv "Alt jeg trenger er do-papir og mascara" på en mer eller mindre overbevisende måte og psyker seg opp.
Så sier hun, og nå går jeg.
Neste bilde er henne i bilen fult av poser rundt henne, og hun sier "jeg glemte do-papir og mascara"..

Jeg skal nå til Strømmen storsenter, jeg skal har nye pigger til skoene og bodyer til Lille U, ikke noe mer........

Back
Topp