drømmer om en vaske/tørke/brette/stappe i skapet maskine!
signerer den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
drømmer om en vaske/tørke/brette/stappe i skapet maskine!
haha! mamma3000Åja! Den maskinen heter Mamma hahahaha
Ny føflekk?Oppdaget dette i hodet mitt nå hva kan det være tro Vis vedlegget 217094Vis vedlegget 217095
Går jo sikkert an å mikse det ogsåHar faktisk aldri laget tapas selv.
Har veldig lyst til å prøve meg på det, og den italienske varianten, anitpasta
Ny føflekk?
Til sommeren igjen får du kose deg med spekeskinke Taes med i fødebagen kanskje?Tror det har vært lignende temp her. Men våren kommer ikke hit før i april/mai da [emoji14]
Var veldig digg. Ble bare røkelaks. Orket ikke streve så hardt med å finne noe [emoji14]
Uff da.
Ikke nok egenkapital?
Nå har jeg bare så lyst til å se boligen..Vet ikke ennå... vi har både kausjonist og boligen har utleiedel som får inn 8500,- i mnd... men får ikke svar før mandag
Ååhw. Lille P våknet nettopp, er så kos å amme til søvn ( når jeg først roet meg ned med at dette ikke er for alltid, koser jeg meg hver gang jeg må inn å roe ho). Ligger og smeiker på meg mens hun dier. Blir tøft å begynne å jobbe om 1 uke :/
Vet ikke, jeg aner ikke hva det kan være. Den skal bort i vertfall
Syns det lignet på en fersk føflekk, jeg, de kan godt være litt rødeSer litt betent ut..! Kan du ha klort deg, deretter blitt irritert av hårspray eller noe? Gjør det vondt?
Ser litt betent ut..! Kan du ha klort deg, deretter blitt irritert av hårspray eller noe? Gjør det vondt?
Tjæ. Ikke SÅ gal etter spekeskinke, var bare akkurat den tapasretten som er best med spekeskinke [emoji14]Til sommeren igjen får du kose deg med spekeskinke Taes med i fødebagen kanskje?
Så bra da på listen over ting å ikke spise som gravid er det bare spekemat/salami jeg kommer til å savne. Resten liker jeg ikkeTjæ. Ikke SÅ gal etter spekeskinke, var bare akkurat den tapasretten som er best med spekeskinke [emoji14]
Er egentlig ingenting jeg ikke kan spise som jeg har noe FRYKTELIG lyst på.
Det er sånn det har vært for meg også. Det er spekematen som er utfordringa.Så bra da på listen over ting å ikke spise som gravid er det bare spekemat/salami jeg kommer til å savne. Resten liker jeg ikke
Salami er litt tungt i blant. Måtte steke det på panna en gang [emoji23]Så bra da på listen over ting å ikke spise som gravid er det bare spekemat/salami jeg kommer til å savne. Resten liker jeg ikke