Joda, men det var ikke så strøkent som jeg trodde, men rent var det, så skal ikke klage for mye
Deilig med alt man slipper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men det var ikke så strøkent som jeg trodde, men rent var det, så skal ikke klage for mye
Nei stakkars [emoji17]Tror jeg har lyst å gråte akkurat nå..
Møkkasmerter og møkka nyrestein
Da så jeg han nok [emoji6]Han var med i programmet sangfoni så han gjorde litt taekwondo ting. Sparke i takt med en sang.
Tror jeg har lyst å gråte akkurat nå..
Møkkasmerter og møkka nyrestein
Så digg daJippi! Fikk Mld av ei på jobben at hvis jeg hadde lyst kunne jeg komme å hente en henger med baby/barneutstyr imorgen! For på mandag skulle alt kjøres vekk. Elsker å arve ting. Og dette er en tannlege med sans for kvalitet og har råd til det, så tror det er en del gullfunn jeg får! Jippi!
Jippi! Fikk Mld av ei på jobben at hvis jeg hadde lyst kunne jeg komme å hente en henger med baby/barneutstyr imorgen! For på mandag skulle alt kjøres vekk. Elsker å arve ting. Og dette er en tannlege med sans for kvalitet og har råd til det, så tror det er en del gullfunn jeg får! Jippi!
Ingenting virker det som før etter xantall ganger. Da kan de fjerne men vil helst ikke.Nei stakkars [emoji17]
Hva er det å gjøre med sånt?
Går greit med smertestillende selv om smertene er derOff da? Håper det ordner seg! Går det bra med deg?
Legene vil ikke fjerne??Ingenting virker det som før etter xantall ganger. Da kan de fjerne men vil helst ikke.
Puttet i meg smertesrillwnde nå
I verste fall kan de vare 4 ukerLegene vil ikke fjerne??
Hvor lenge pleier sånne anfall å vare da?
I verste fall kan de vare 4 uker
Forrige varte 2 uker
Nei legene vil helst ikke fjerne
Å kjære vene [emoji32]I verste fall kan de vare 4 uker
Forrige varte 2 uker
Nei legene vil helst ikke fjerne
TakkGod bedring!
Ikke moro neiÅ kjære vene [emoji32]
Stakkars [emoji173]
Hei, mitt navn er Ekko (dog ikke Espen først)Er jeg alene her? heluuuuuu?
Nei er her jegEr jeg alene her? heluuuuuu?