Sitter sammen med mannen og ser Jessica Jones på Netflix.Heluuuuu! Ekko ekko. Godt det er andre våkne på en lørdagskveld driver du med da?
Har spist hjemmelagde Svineschnitzler i kveld, lagde det for første gang ble utrolig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter sammen med mannen og ser Jessica Jones på Netflix.Heluuuuu! Ekko ekko. Godt det er andre våkne på en lørdagskveld driver du med da?
Så det var flere her, men ingen turte å si "hallo" først før vår kjære Camilla gjorde detNei er her jeg
Er bare innom innimellomSå det var flere her, men ingen turte å si "hallo" først før vår kjære Camilla gjorde det
Sitter sammen med mannen og ser Jessica Jones på Netflix.
Har spist hjemmelagde Svineschnitzler i kveld, lagde det for første gang ble utrolig godt
Nei er her jeg
Første sesong.Sesong 1? Eller har det kommet ny?Kul serie! Åh savner mannen nå. Denne langhelgen hans føles laaaang
Hallo hallo...?Er jeg alene her? heluuuuuu?
Og der var vi en til gitt.Hallo hallo...?
Titter såvidt innom, ser på greys.
Første sesong.
Måtte se Daredevil først.
Jessica Jones foregår egentlig midt mellom sesong 1 og 2 av Daredevil.
Har du sett den?
Er du også Marvell fan?
Ja, har sneket litt frem og tilbake. Litt stille i dag, men..nå først sitter jeg for meg selvOg der var vi en til gitt.
Hei på deg
Hallo hallo...?
Titter såvidt innom, ser på greys.
Å, herlig! skikkelig god serie!Hei på deg! Ja jeg så det er ny sesong på sumo nå. Skal jeg kose meg med til uken
Ja, har sneket litt frem og tilbake. Litt stille i dag, men..nå først sitter jeg for meg selv
Å, herlig! skikkelig god serie!
Ja.. Jeg er glad i brødrene mine, og.. Det er dem jeg klarer være lengst med uten å bli gal (utenom samboer)...Digg alenetid er undervurdert
Dersom vi ser bort i fra disse husfruene tror jeg vi har ganske lik smakNoe Marvell ikke alt. Liker best de med pga15+ liker at det blir litt voksent innhold... men nå er jeg over gjennomsnittet glad i zombie/skrekk/scifi sjangeren og da. Blod og gørr- me like! Og ja... real housewives of Beverly Hills haha
Jessica Jones, luke cage, wolverine. Liker
Mannen er på hyttetur. Hjemme imrg. Saaaaavn
Mye som skjer.. Verste er når de gode, faste karakterene dør.. Guuud så jeg griner da..Vet. Får nesten alltid et " tåre i øyekroken" øyeblikk hver gang jeg ser på
Dersom vi ser bort i fra disse husfruene tror jeg vi har ganske lik smak
Sett S.H.I.E.L.D?
Mye som skjer.. Verste er når de gode, faste karakterene dør.. Guuud så jeg griner da..
Gleder meg til å komme dit med gravidhormoner i kroppen!
Merker det er mange ganger jeg ikke vanligvis ville grått, som jeg nå sitter og hulker av. [emoji14]