Skravletråd januar

Heluuuuu! Ekko ekko. Godt det er andre våkne på en lørdagskveld;) driver du med da?
Sitter sammen med mannen og ser Jessica Jones på Netflix.
Har spist hjemmelagde Svineschnitzler i kveld, lagde det for første gang ble utrolig godt :)

Sitter sammen med mannen og ser Jessica Jones på Netflix.
Har spist hjemmelagde Svineschnitzler i kveld, lagde det for første gang ble utrolig godt :)

Sesong 1? Eller har det kommet ny?Kul serie! :)Åh savner mannen nå. Denne langhelgen hans føles laaaang

Digg mat. Vi har spist suthern comfort mat ute... fortsatt mett. Ugh

Første sesong.
Måtte se Daredevil først.
Jessica Jones foregår egentlig midt mellom sesong 1 og 2 av Daredevil.
Har du sett den?

Er du også Marvell fan?

Noe Marvell ikke alt. Liker best de med pga15+ liker at det blir litt voksent innhold... men nå er jeg over gjennomsnittet glad i zombie/skrekk/scifi sjangeren og da. Blod og gørr- me like! Og ja... real housewives of Beverly Hills haha

Jessica Jones, luke cage, wolverine. Liker

Mannen er på hyttetur. Hjemme imrg. Saaaaavn

Digg:) alenetid er undervurdert
Ja.. Jeg er glad i brødrene mine, og.. Det er dem jeg klarer være lengst med uten å bli gal (utenom samboer)...
Meeeen, veldig greit å kunne trekke seg tilbake for seg selv..

Noe Marvell ikke alt. Liker best de med pga15+ liker at det blir litt voksent innhold... men nå er jeg over gjennomsnittet glad i zombie/skrekk/scifi sjangeren og da. Blod og gørr- me like! Og ja... real housewives of Beverly Hills haha

Jessica Jones, luke cage, wolverine. Liker

Mannen er på hyttetur. Hjemme imrg. Saaaaavn
Dersom vi ser bort i fra disse husfruene tror jeg vi har ganske lik smak :)
Sett S.H.I.E.L.D?

Vet. Får nesten alltid et " tåre i øyekroken" øyeblikk hver gang jeg ser på
Mye som skjer.. Verste er når de gode, faste karakterene dør.. Guuud så jeg griner da..
Gleder meg til å komme dit med gravidhormoner i kroppen!
Merker det er mange ganger jeg ikke vanligvis ville grått, som jeg nå sitter og hulker av. [emoji14]

Mye som skjer.. Verste er når de gode, faste karakterene dør.. Guuud så jeg griner da..
Gleder meg til å komme dit med gravidhormoner i kroppen!
Merker det er mange ganger jeg ikke vanligvis ville grått, som jeg nå sitter og hulker av. [emoji14]

Ja man får et forhold til karakterene...
Hvor langt er du på vei? Sikkert nevnt før men har ikke fått det med meg
:)

Back
Topp