Ja, Lille U vekket meg kl 06:30, er stuptrøttGod morgen til deg også Musemor tidlig oppe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, Lille U vekket meg kl 06:30, er stuptrøttGod morgen til deg også Musemor tidlig oppe?
Ble vekket i den tiden selv i dag. Det er og blir for tidlig på en søndag [emoji14]Ja, Lille U vekket meg kl 06:30, er stuptrøtt
Så erin brokovichHei Kengu! Hvilken film?
God morgenGod morgen alle sammen
Har du ikke? Liker du ikke grønnsaker? Trenger ikke å ha det oppi, kan spise kjøtt, nudler og ris til om man heller liker det[emoji4]
Dårlig gjort av deg
Jobben min har solgt meg
Må ikke bruke wokpanmeJoda liker det
Har ikke Wokpanne så jeg har liksom aldri tenkt på det
Ferdig i larvik og bilener stappfull
Jeg bli frikjøpt til et prosjektSolgt deg til hvem?
Hei og hopp!
Innom fra garderoben på treningssenteret! Tenk, i dag kom jeg meg i veien!
Får ikke trene styrke, siden jeg er så stiv i nakke og skuldre, Osteopaten er redd jeg da trener på meg enda stivere nakke (stølhet) som ikke er bra. Så får bare trene kroppen varm på feks tredemølle eller elipsemaskin, for så å tøye og strekke musklene.
Så først hadde jeg 10 min på elipsemaskina, tøye ut i 10 min ca og så har jeg gått 12 min på et fitnesstest-program på tredemølla. Kjenner at jeg har brukt kroppen, samtidig som jeg ikke er helt utkjørt.
Nå skal jeg få på meg uteklær og gå de 300 meterene hjem [emoji4]
Jippi! Fikk Mld av ei på jobben at hvis jeg hadde lyst kunne jeg komme å hente en henger med baby/barneutstyr imorgen! For på mandag skulle alt kjøres vekk. Elsker å arve ting. Og dette er en tannlege med sans for kvalitet og har råd til det, så tror det er en del gullfunn jeg får! Jippi!
Håper du koste deg! Deilig med en fest med jentene!
God morgen til deg også.God morgen planer for dagen?
Vaske klærGod morgen planer for dagen?
Spisestoler og sofaFornøyd med Larvik? hva har du kjøpt??
Vaske klær
Hive ut kjøkkenstolrr
Se finale håndball