Skravletråd januar

Uffda, brygger på noe?
Hoster stygt, har vondt hver gang jeg trekker pusten, papp i toppen, vondt i ørene +++
Og det etter dobbelt dose Ventoline og to paracett

Sorry damer... vært litt uttafor jeg :( dette bolig greiene tar knekken på meg oppi alt annet om dagen. Ingen ting går min vei liksom :( så ble litt pause herfra. Familien min som gjelder nå i helgen :)

Sender deg en god klem:)

God morgen.

Søndag morgen. Snart frokost

Vi ligger ikke på latsiden selv om det er søndag. Når mor våkner forvirret 6.15 og tror hun har sovet siden hun la seg. Og sover babyen? Ja, ti minutter til

Men så kom de store også 6.30 og så var dagen igang.

Håper dere får en fin dag:D
Her skal jeg og minsten i barnebursdag:)

Nå ble jeg skikkelig irritert på NRK sporten.
Noerge kommer inn på 1., 2., 4. og 5. plass, en fantastisk bragd, men Nordtug kom først inn på 30., og hva er det reporteren spør om, "hva skal de gjøre for å få Nordtug tilbake i form".
Drit nå i den soppen og konsentrer dere om de som faktisk klarer å oppnå resultater

Hei! Håper alle har hatt en fin dag! Har ikke fått vært innom noe særlig i dag, gått i ett! Nå har mannen endelig kommet hjem fra langhelg på fjellet og! Staaaaas.
Ha en fortsatt fin søndagskveld! :)

Hei! Håper alle har hatt en fin dag! Har ikke fått vært innom noe særlig i dag, gått i ett! Nå har mannen endelig kommet hjem fra langhelg på fjellet og! Staaaaas.
Ha en fortsatt fin søndagskveld! :)
Godt å få hjem mannen kan jeg tenke meg ja :) Ha en fortsatt fin kveld du også!

God kveld. Jeg er her! Noen flere..? [emoji14]
Hva gjøres?

Back
Topp