God morgen til deg også.
Egentlig rydde, vaske og trene, men vi får se hva det blir til, er ikke i form
Uffda, brygger på noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg også.
Egentlig rydde, vaske og trene, men vi får se hva det blir til, er ikke i form
Hoster stygt, har vondt hver gang jeg trekker pusten, papp i toppen, vondt i ørene +++Uffda, brygger på noe?
Da går jeg og legger meg.
Natta
Sorry damer... vært litt uttafor jeg dette bolig greiene tar knekken på meg oppi alt annet om dagen. Ingen ting går min vei liksom så ble litt pause herfra. Familien min som gjelder nå i helgen
God morgen alle sammen
God morgen.
Søndag morgen. Snart frokost
Vi ligger ikke på latsiden selv om det er søndag. Når mor våkner forvirret 6.15 og tror hun har sovet siden hun la seg. Og sover babyen? Ja, ti minutter til
Men så kom de store også 6.30 og så var dagen igang.
Hoster stygt, har vondt hver gang jeg trekker pusten, papp i toppen, vondt i ørene +++
Og det etter dobbelt dose Ventoline og to paracett
Sender deg en god klem
Sikkert lurt at trening utgår i dag da
Godt å få hjem mannen kan jeg tenke meg ja Ha en fortsatt fin kveld du også!Hei! Håper alle har hatt en fin dag! Har ikke fått vært innom noe særlig i dag, gått i ett! Nå har mannen endelig kommet hjem fra langhelg på fjellet og! Staaaaas.
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
Ser farmen herGod kveld. Jeg er her! Noen flere..? [emoji14]
Hva gjøres?
Ooh. Er det kun sånn kjendisfarmen som går nå for tiden, eller går begge deler?Ser farmen her
Er kjendisfarmenOoh. Er det kun sånn kjendisfarmen som går nå for tiden, eller går begge deler?
Ah. Følger ikke med på det, bare sett at det har vært reklame for detEr kjendisfarmen
Følgee med i år, synes for engangsskyld det var braAh. Følger ikke med på det, bare sett at det har vært reklame for det