Skravletråd januar

Nå ble jeg skikkelig irritert på NRK sporten.
Noerge kommer inn på 1., 2., 4. og 5. plass, en fantastisk bragd, men Nordtug kom først inn på 30., og hva er det reporteren spør om, "hva skal de gjøre for å få Nordtug tilbake i form".
Drit nå i den soppen og konsentrer dere om de som faktisk klarer å oppnå resultater

Hehe, enig med du;)

God morgen :) her er det minusgrader og det ser ut til at solen snart kommer gjennom det lave skydekket. Blir en nydelig dag!

Og det er du fornøyd med?:)
Er veldig fornøyd.
Er et prosjekt jeg har lyst til å være med på, og jeg ble spurt først så hadde mulighet til å si nei dersom jeg hadde følt for det

Hei! Håper alle har hatt en fin dag! Har ikke fått vært innom noe særlig i dag, gått i ett! Nå har mannen endelig kommet hjem fra langhelg på fjellet og! Staaaaas.
Ha en fortsatt fin søndagskveld! :)

Deilig å få mannen hjem vil jeg tro:D

Hmm, dersom jeg får snuppa til å sove inne, uten meg i senga i dag.

Skal jeg
* rydde kjøkkenet?
* jobbe?
* rydde lekeloftet som er den store klumpen i magen ang bursdag om tre uker? (og trolig tar sånn 2-3 timer effektiv innsats fra en voksen. Minst. Så jeg blir ikke ferdig, så lenge sover hun ikke)

God morgen jenter:D
Sitter på BUP med eldstemann, 2 timers test idag:)

Hvilken test er det i dag? Lei hele BUP og testing :( skal 3 dager på sykehuset på testing neste uke...
masse lykke til :)

Hmm, dersom jeg får snuppa til å sove inne, uten meg i senga i dag.

Skal jeg
* rydde kjøkkenet?
* jobbe?
* rydde lekeloftet som er den store klumpen i magen ang bursdag om tre uker? (og trolig tar sånn 2-3 timer effektiv innsats fra en voksen. Minst. Så jeg blir ikke ferdig, så lenge sover hun ikke)

Ta lekeloftet! Kommer til å føles bra etterpå:)

Ta lekeloftet! Kommer til å føles bra etterpå:)
Ja. Det er bare at det ser jeg ikke til vanlig. Og strengt tatt et jeg usikker på om jeg rekker gjøre så mye at det synes

Men nå sover hun i alle fall. Så jeg prøver å liste meg ut

Frister aller mest å ligge, hun våknet 5,15 i dag (det er derfor hun sover så tidlig)

Ja. Det er bare at det ser jeg ikke til vanlig. Og strengt tatt et jeg usikker på om jeg rekker gjøre så mye at det synes

Men nå sover hun i alle fall. Så jeg prøver å liste meg ut

Frister aller mest å ligge, hun våknet 5,15 i dag (det er derfor hun sover så tidlig)

Da tar du deg en velfortjent hvil! :)

Back
Topp