Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Bra det da [emoji4]Følgee med i år, synes for engangsskyld det var bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det da [emoji4]Følgee med i år, synes for engangsskyld det var bra
Må ikke bruke wokpanme
Jeg bli frikjøpt til et prosjekt
Nå ble jeg skikkelig irritert på NRK sporten.
Noerge kommer inn på 1., 2., 4. og 5. plass, en fantastisk bragd, men Nordtug kom først inn på 30., og hva er det reporteren spør om, "hva skal de gjøre for å få Nordtug tilbake i form".
Drit nå i den soppen og konsentrer dere om de som faktisk klarer å oppnå resultater
Er veldig fornøyd.Og det er du fornøyd med?
Hei! Håper alle har hatt en fin dag! Har ikke fått vært innom noe særlig i dag, gått i ett! Nå har mannen endelig kommet hjem fra langhelg på fjellet og! Staaaaas.
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
God morgen her er det minusgrader og det ser ut til at solen snart kommer gjennom det lave skydekket. Blir en nydelig dag!
Er veldig fornøyd.
Er et prosjekt jeg har lyst til å være med på, og jeg ble spurt først så hadde mulighet til å si nei dersom jeg hadde følt for det
Deilig å få mannen hjem vil jeg tro
God morgen her er det minusgrader og det ser ut til at solen snart kommer gjennom det lave skydekket. Blir en nydelig dag!
God morgen
Ha en super dag!
God morgen! Ser ut som en dag med blå himmel her og. Et par minusgrader sålangt
God morgen jenter
Sitter på BUP med eldstemann, 2 timers test idag
God morgen jenter
Sitter på BUP med eldstemann, 2 timers test idag
Hmm, dersom jeg får snuppa til å sove inne, uten meg i senga i dag.
Skal jeg
* rydde kjøkkenet?
* jobbe?
* rydde lekeloftet som er den store klumpen i magen ang bursdag om tre uker? (og trolig tar sånn 2-3 timer effektiv innsats fra en voksen. Minst. Så jeg blir ikke ferdig, så lenge sover hun ikke)
Ja. Det er bare at det ser jeg ikke til vanlig. Og strengt tatt et jeg usikker på om jeg rekker gjøre så mye at det synesTa lekeloftet! Kommer til å føles bra etterpå
Ja. Det er bare at det ser jeg ikke til vanlig. Og strengt tatt et jeg usikker på om jeg rekker gjøre så mye at det synes
Men nå sover hun i alle fall. Så jeg prøver å liste meg ut
Frister aller mest å ligge, hun våknet 5,15 i dag (det er derfor hun sover så tidlig)