Skravletråd januar

Jeg rakk 20 minutter på loftet.

Jeg innser utfra den nesten usynlige endringen at en halvtime for dagen denne uken ikke kommer til å være nok.

Det er Lego ca over alt. Halve biler, hele ting, deler av ting og enkeltbiter. Puslespill, mat til kjøkkenet, dill og dall og papir og rot. For lenge siden en skikkelig rydding. Desverre.

Litt etter litt skal jeg ta det. Dels sammen med ungene.
Tenkte å si det, rydd med barna
 
Tenkte å si det, rydd med barna
Jada, med barna, men noe uten dem også, for den tiden jeg har tilgjengelig er mye når de sover og når de er på skole/bhg. Men de skal tas med på det også altså. De har forsåvidt ryddet der oppe jevnt og trutt, men det har kommet helt ut av styr og de klarer det ikke selv så vi må gjøre det sammen.

(det er bare lett å be dem ta oppe, for vi har resten av huset som må tas også så nok å henge fingrene i)
 
Herregud, så kjedelig det er når samboer er bortreist.

Jeg og dattera koser oss med pølser og film nå. Må ha tiden til å gå. Så kan vi gjøre litt lekser etterpå :)
 
Skulle veldig gjerne hatt 2-3 timer sammenhengende, men det finner jeg ikke tid til.

Eller den løsningen som holdt det i sjakk inntil for et års tid siden: mannen en sen kveld i ny og ne, ca månedlig tror jeg. Litt tung rock/metall, en halvliters ølboks og på magisk vis et langt ryddigere lekerom neste morgen...

Men, vel, en god halvtime for dagen til det er ryddig der oppe. Med deadline før bursdagen. Det er målet nå

Det får du til! :)
 
På første forsøk kom jeg jeg ikke ut av senga engang.

Men eneste grunn til at hun sover inne heller enn på trilletur er fordi jeg tenkte å få gjort noe. Så må prøve på noe

Loftet har desverre så mange tusen små deler at hun kan ikke være der oppe så jeg kan ikke rydde det med henne på slep

Ikke lett det der:P fikk du gjort noe?
 
Ikke kult i det hele tatt.

Men nå sover jo ikke denne ungen likevel da så da ble det ikke rydding. Ikke av loftet i alle fall, jeg får ta litt på kjøkkenet, det kan jeg lettere mens hun er våken. Også lunsj

Også prøve å gå en tur og se om hun evt sover i vogna etter tur

Eller så får dere minne meg på i kveld at etter at ungene er i seng, sånn ca 20 så er jeg kunne tillatt små pustepauser for oppmuntring på bv. Jeg skal enten avstemming kommunale tilskudd mellom kommunens opplysninger og barnehagers regnskap eller så skal jeg rydde loft.

Lykke til i kveld:)
 
Atsjo, atsjo, atsjo, atsjo..
Jeg klarer jo ikke si noe annet enn det i dag jeg
 
Back
Topp