Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke prøvd det selv. Lykke tilIkveld skal jeg prøve å strikke sokker med magic loop-teknikk! Spennende.
Lykke tilIkveld skal jeg prøve å strikke sokker med magic loop-teknikk! Spennende.
Rolig dag med sykt barn herHei på dere! Hatt en fin dag?
Åh hvordan syk?Rolig dag med sykt barn her
Øreverk, vond hals og tett neseÅh hvordan syk?
Usj massevis bedringØreverk, vond hals og tett nese
Takk for detUsj massevis bedring
Håpe han kommer seg fortTakk for det
13 mndHehe, kjenner meg igjen! Hvor gammel er hun?
Jeg sitter og strikkerGjør på i kveld da?
Pizza er godt det, spesielt italiensk pizza[emoji6] Vafler helt okei, lettvint å lage når det skal gå fort.. her blir det sofakos. Har igjen å smøre matpakker, det gjør jeg nok ikke før om noen timer[emoji12] Enn du da?God kveld den middagen hørtes ikke feil ut her ble det pizza, så vi var vel heller ikke i den sunne kategorien i dag hva skal du bruke resten av kvelden til da?
Snart ferdig med teppet nå?Jeg sitter og strikker
Hatt en grei dag, Minsten har vært hjemme pga planleggingsdag i bhgen. Eller bare rydda litt, lagt sammen klær, the usual[emoji4] klippet minstemann med maskina, da var det unnagjort, han ekke noe særlig glad i det, så må gå fort[emoji4]Hei på dere! Hatt en fin dag?
Så kjedelig med sykdom, god bedringØreverk, vond hals og tett nese
Ser masterchef juniorGjør på i kveld da?
Takk for detSå kjedelig med sykdom, god bedring
Problemet er at jeg nesten ikke har tid til å strikke.Snart ferdig med teppet nå?