Skravletråd januar

Slitsomt når leksene blir sånn.
Verste var at det ikke bare var leksene.. Sendt i badekaret - sa hun måtte finne truse.. Og så gikk hun inn på stua og begynte lete (.. Heller enn skapet. Der hun VET trusene ligger). Så skulle hun ha seg håndkle, men var visst veldig vanskelig å lete selv, for vi har jo SÅ mange skuffer på badet (... 2 stk).

Begynte tilslutt å grine av ren fortvilelse, jeg.. At det er mulig...
 
Verste var at det ikke bare var leksene.. Sendt i badekaret - sa hun måtte finne truse.. Og så gikk hun inn på stua og begynte lete (.. Heller enn skapet. Der hun VET trusene ligger). Så skulle hun ha seg håndkle, men var visst veldig vanskelig å lete selv, for vi har jo SÅ mange skuffer på badet (... 2 stk).

Begynte tilslutt å grine av ren fortvilelse, jeg.. At det er mulig...
Mellomste som skulle i pysjamasfest idag ble i morges best om å finne pysjen hun skulle ha. Vel, to ulike deler. For jakka til den buksa hun ville ha var helt borte for alltid.

Har du prøvd å lete? Helt umulig, må ha hjelp.

Se i kassa med klær på soverommet (brukte som ikke trenger vask, hun har ekstrem skifthyppighet) men da måtte jo alle de klærene utover?

Ja, også putter du dem tilbake etterpå...

Guess what? Den var ikke helt borte for alltid.

Fin pysj må vite. Arvet. At den er str 122 og jenta er 112 cm lang og bruker 110 i klær overser hun. Den er fin. Bare brette opp beina...
 
Mellomste som skulle i pysjamasfest idag ble i morges best om å finne pysjen hun skulle ha. Vel, to ulike deler. For jakka til den buksa hun ville ha var helt borte for alltid.

Har du prøvd å lete? Helt umulig, må ha hjelp.

Se i kassa med klær på soverommet (brukte som ikke trenger vask, hun har ekstrem skifthyppighet) men da måtte jo alle de klærene utover?

Ja, også putter du dem tilbake etterpå...

Guess what? Den var ikke helt borte for alltid.

Fin pysj må vite. Arvet. At den er str 122 og jenta er 112 cm lang og bruker 110 i klær overser hun. Den er fin. Bare brette opp beina...
Uff.. Innimellom altså...!
Jeg selv kjente i alle fall at det var utrolig deilig at sjuåringen gikk ned. I badekaret. Der jeg slipper se henne på en liten stund.. Så jeg får roet meg ordentlig til... Heh. Nå. For nå trenger hun visst sjampohjelp eller noe.
 
Verste var at det ikke bare var leksene.. Sendt i badekaret - sa hun måtte finne truse.. Og så gikk hun inn på stua og begynte lete (.. Heller enn skapet. Der hun VET trusene ligger). Så skulle hun ha seg håndkle, men var visst veldig vanskelig å lete selv, for vi har jo SÅ mange skuffer på badet (... 2 stk).

Begynte tilslutt å grine av ren fortvilelse, jeg.. At det er mulig...
Mellomste som skulle i pysjamasfest idag ble i morges best om å finne pysjen hun skulle ha. Vel, to ulike deler. For jakka til den buksa hun ville ha var helt borte for alltid.

Har du prøvd å lete? Helt umulig, må ha hjelp.

Se i kassa med klær på soverommet (brukte som ikke trenger vask, hun har ekstrem skifthyppighet) men da måtte jo alle de klærene utover?

Ja, også putter du dem tilbake etterpå...

Guess what? Den var ikke helt borte for alltid.

Fin pysj må vite. Arvet. At den er str 122 og jenta er 112 cm lang og bruker 110 i klær overser hun. Den er fin. Bare brette opp beina...
 
Tro om jeg klarer 17 innlegg til i dag
Det burde da gå

Men det tempoet som skulle opp.... Skjer ikke

Ikke 5000 i dag, overrasket om vi er særlig over 3000...
 
God kveld[emoji5] har i helgen vasket ut av det forrige huset. Idag jobber mannen kveldsvakt. Nettopp lagt minstemann. Ble lett middag idag-vafler[emoji106] koser meg med dyrene og snuppene i sofaen20170130_180350.jpg
 
God kveld[emoji5] har i helgen vasket ut av det forrige huset. Idag jobber mannen kveldsvakt. Nettopp lagt minstemann. Ble lett middag idag-vafler[emoji106] koser meg med dyrene og snuppene i sofaenVis vedlegget 217430
God kveld :) den middagen hørtes ikke feil ut ;) her ble det pizza, så vi var vel heller ikke i den sunne kategorien i dag :) hva skal du bruke resten av kvelden til da?
 
Hmm, dersom jeg får snuppa til å sove inne, uten meg i senga i dag.

Skal jeg
* rydde kjøkkenet?
* jobbe?
* rydde lekeloftet som er den store klumpen i magen ang bursdag om tre uker? (og trolig tar sånn 2-3 timer effektiv innsats fra en voksen. Minst. Så jeg blir ikke ferdig, så lenge sover hun ikke)

Hehe, kjenner meg igjen! Hvor gammel er hun?
 
Back
Topp