God bedring til deg også, i tillegg til alle disse syke ungene
Takk, ungene min er heldigvis helt friskeProsit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til deg også, i tillegg til alle disse syke ungene
Takk, ungene min er heldigvis helt friskeProsit!
Nåja. Nå er vi endelig ferdige, etter så mye tull jeg aldri har vært borti før ><Kos dere
Slitsomt når leksene blir sånn.Nåja. Nå er vi endelig ferdige, etter så mye tull jeg aldri har vært borti før ><
Verste var at det ikke bare var leksene.. Sendt i badekaret - sa hun måtte finne truse.. Og så gikk hun inn på stua og begynte lete (.. Heller enn skapet. Der hun VET trusene ligger). Så skulle hun ha seg håndkle, men var visst veldig vanskelig å lete selv, for vi har jo SÅ mange skuffer på badet (... 2 stk).Slitsomt når leksene blir sånn.
Mellomste som skulle i pysjamasfest idag ble i morges best om å finne pysjen hun skulle ha. Vel, to ulike deler. For jakka til den buksa hun ville ha var helt borte for alltid.Verste var at det ikke bare var leksene.. Sendt i badekaret - sa hun måtte finne truse.. Og så gikk hun inn på stua og begynte lete (.. Heller enn skapet. Der hun VET trusene ligger). Så skulle hun ha seg håndkle, men var visst veldig vanskelig å lete selv, for vi har jo SÅ mange skuffer på badet (... 2 stk).
Begynte tilslutt å grine av ren fortvilelse, jeg.. At det er mulig...
Uff.. Innimellom altså...!Mellomste som skulle i pysjamasfest idag ble i morges best om å finne pysjen hun skulle ha. Vel, to ulike deler. For jakka til den buksa hun ville ha var helt borte for alltid.
Har du prøvd å lete? Helt umulig, må ha hjelp.
Se i kassa med klær på soverommet (brukte som ikke trenger vask, hun har ekstrem skifthyppighet) men da måtte jo alle de klærene utover?
Ja, også putter du dem tilbake etterpå...
Guess what? Den var ikke helt borte for alltid.
Fin pysj må vite. Arvet. At den er str 122 og jenta er 112 cm lang og bruker 110 i klær overser hun. Den er fin. Bare brette opp beina...
Kjipt med tullNåja. Nå er vi endelig ferdige, etter så mye tull jeg aldri har vært borti før ><
Absolutt..Kjipt med tull
Mellomste som skulle i pysjamasfest idag ble i morges best om å finne pysjen hun skulle ha. Vel, to ulike deler. For jakka til den buksa hun ville ha var helt borte for alltid.Verste var at det ikke bare var leksene.. Sendt i badekaret - sa hun måtte finne truse.. Og så gikk hun inn på stua og begynte lete (.. Heller enn skapet. Der hun VET trusene ligger). Så skulle hun ha seg håndkle, men var visst veldig vanskelig å lete selv, for vi har jo SÅ mange skuffer på badet (... 2 stk).
Begynte tilslutt å grine av ren fortvilelse, jeg.. At det er mulig...
Det burde da gåTro om jeg klarer 17 innlegg til i dag
Atsjo, atsjo, atsjo, atsjo..
Jeg klarer jo ikke si noe annet enn det i dag jeg
Trodde jeg skulle vært ferdig med de for lenge sidenDet burde da gå
Men det tempoet som skulle opp.... Skjer ikke
Ikke 5000 i dag, overrasket om vi er særlig over 3000...
Desverre er nok det ganske realistisk jaTrodde jeg skulle vært ferdig med de for lenge siden
3000 er vel reqlistisk
Så kjedelig daDesverre er nok det ganske realistisk ja
God kveld den middagen hørtes ikke feil ut her ble det pizza, så vi var vel heller ikke i den sunne kategorien i dag hva skal du bruke resten av kvelden til da?God kveld[emoji5] har i helgen vasket ut av det forrige huset. Idag jobber mannen kveldsvakt. Nettopp lagt minstemann. Ble lett middag idag-vafler[emoji106] koser meg med dyrene og snuppene i sofaenVis vedlegget 217430
Dårlige tall altsåDesverre er nok det ganske realistisk ja
Hmm, dersom jeg får snuppa til å sove inne, uten meg i senga i dag.
Skal jeg
* rydde kjøkkenet?
* jobbe?
* rydde lekeloftet som er den store klumpen i magen ang bursdag om tre uker? (og trolig tar sånn 2-3 timer effektiv innsats fra en voksen. Minst. Så jeg blir ikke ferdig, så lenge sover hun ikke)
Denne uken også ja må gå !Det burde da gå
Men det tempoet som skulle opp.... Skjer ikke
Ikke 5000 i dag, overrasket om vi er særlig over 3000...