Skravletråd januar

Her blir det nok snart senga. Sliter med søvn nå som bekkenet er helt på bærtur :arg
Usj, har du bekkenløsning?[emoji20] Det er svært smertefullt. Og gjør vondt uansett hva man gjør, vondt å ligge også. Er du langt på vei?
 
Hatt en grei dag, Minsten har vært hjemme pga planleggingsdag i bhgen. Eller bare rydda litt, lagt sammen klær, the usual[emoji4] klippet minstemann med maskina, da var det unnagjort, han ekke noe særlig glad i det, så må gå fort[emoji4]
Aha høres ut som en grei dag:) hvor gamle er de? Her er planleggingsdag fredag
 
Jeg glemte å kjøpe tomater. Så nå har jeg:
Squash
Brokkoli
Paprika
Hvitløk
Gulrøtter
Oregano
Gul løk
Kjøttdeig....

Hva kan jeg lage istedenfor tomat/spagettisaus til baby 9mnd
 
Problemet er at jeg nesten ikke har tid til å strikke.
Skal møte babyen igjen neste uke, har veldig lyst til å være ferdig før det, men ikke sikker jeg klarer det.
Er litt over halvveis, det skal bli 70*70 ca
Sånn er det. Blir ferdig før eller siden hihi . Hvordan er tankene og tingene med jobb nå ?
 
Sånn er det. Blir ferdig før eller siden hihi . Hvordan er tankene og tingene med jobb nå ?
Jeg har utsett de tankene.
Vil begynne på prosjektet når det starter.
Den jobben jeg har søkt på, tar stilling til det når jeg vet om jeg får den eller ikke
 
Aha høres ut som en grei dag:) hvor gamle er de? Her er planleggingsdag fredag
Jentene er 9 og 7 år, gutten er 4 1/2[emoji4] Blir en del av de ila året, spesielt dumt når ikke skole og bhgen har de samme dagene, men nok ikke alltid lett å få til det!
 
Ja, har dessverre det... Men siste barnet nå, så skal nok komme meg gjennom ;) er 29+3 i dag
Har du hatt det i alle svangerskap? Da er det ikke så lenge igjen, men er tungt på slutten, men om du har litt større barn hjelper det på. Så du slipper bæring. Eneste som jeg synes lindret litt var et varmt bad i badekaret.
 
Har du hatt det i alle svangerskap? Da er det ikke så lenge igjen, men er tungt på slutten, men om du har litt større barn hjelper det på. Så du slipper bæring. Eneste som jeg synes lindret litt var et varmt bad i badekaret.
Hadde ingenting med første, bittelitt med nr 2 og ganske ille med nr 3. Nå med nr 4 er det helt ekstremt! De 2 eldste er selvgående. (snart 11 og 8,5år) mens lille på 15 mnd må bli løftet mye enda... heldigvis går han mer og mer selv da :) i dag gikk han faktisk fra bhg og helt til bilen :)
 
Back
Topp