Skravletråd januar

Levert barn. Luftet hund. Nå frokost.

Kaldt men fint i dag. Litt glatt. Usikker på om det blir trilletur eller sove inne, uansett prøve å få ryddet litt på loftet.

20 min i går. (ble ikke mer på kvelden, men jeg fikk jobba en drøy time da)
 
Så hva tror dere for februar??? Blir det topp 100 eller ikke? Blir det eventuelt med krav eller ikke? Hva blir eventuelt premiene ??
 
Levert barn. Luftet hund. Nå frokost.

Kaldt men fint i dag. Litt glatt. Usikker på om det blir trilletur eller sove inne, uansett prøve å få ryddet litt på loftet.

20 min i går. (ble ikke mer på kvelden, men jeg fikk jobba en drøy time da)
Kaldt her også i dag
 
Så hva tror dere for februar??? Blir det topp 100 eller ikke? Blir det eventuelt med krav eller ikke? Hva blir eventuelt premiene ??
Vel, det har vært topp 100 denne måneden også siden listen ligger jo der, det har bare ikke vært premier.
Litt som i "gamle-dager" hvor det ikke var premier hver måned, men bare en gang i blant.
Alltid gøy med konkurranse, og krav får opp tempoet og gir masse liv slik at dette blir et gøy forum å vaære på så egentlig håper jeg på det selv om jeg personlig ikke vil har tid til å konkurrere
 
Så hva tror dere for februar??? Blir det topp 100 eller ikke? Blir det eventuelt med krav eller ikke? Hva blir eventuelt premiene ??
Vi har ikke fortjent det.

Det bør være med krav for å se om det får opp aktiviteten.

Premiene? Kaffe? Fuktighetskrem?

Skulle gjerne sett drikkeflasker igjen.

(og egoistisk, babyklær som ikke er ull. Bambus f.eks. Og nysgjerrig på de av...var det melk?)
 
Back
Topp