Skravletråd januar

Levert barn. Luftet hund. Nå frokost.

Kaldt men fint i dag. Litt glatt. Usikker på om det blir trilletur eller sove inne, uansett prøve å få ryddet litt på loftet.

20 min i går. (ble ikke mer på kvelden, men jeg fikk jobba en drøy time da)

Flinka! God rydding!
 
Vel, det har vært topp 100 denne måneden også siden listen ligger jo der, det har bare ikke vært premier.
Litt som i "gamle-dager" hvor det ikke var premier hver måned, men bare en gang i blant.
Alltid gøy med konkurranse, og krav får opp tempoet og gir masse liv slik at dette blir et gøy forum å vaære på så egentlig håper jeg på det selv om jeg personlig ikke vil har tid til å konkurrere

Enig med deg!
 
Oi! Værre eller bedre i dag? God bedring!
Det er vanskelig å si.
I går var jeg på jobb, men i dag orker jeg ikke.
Er ikke sikker på om jeg ikke orker siden jeg knapt har sovet i natt på grunn av forkjølelsen, eller det er forkjølelsen i seg selv.
Uansett, jeg er zombie i dag og har ingenting der å gjøre, flere mener ikke ikke burde ha være der i går heller.
Har heldigvis et par dagen nå uten viktige møter
 
Vel, det har vært topp 100 denne måneden også siden listen ligger jo der, det har bare ikke vært premier.
Litt som i "gamle-dager" hvor det ikke var premier hver måned, men bare en gang i blant.
Alltid gøy med konkurranse, og krav får opp tempoet og gir masse liv slik at dette blir et gøy forum å vaære på så egentlig håper jeg på det selv om jeg personlig ikke vil har tid til å konkurrere
Ikke egentlig tid jeg heller, men slenger meg jo med av og til om det blir noe fart...
 
Det er vanskelig å si.
I går var jeg på jobb, men i dag orker jeg ikke.
Er ikke sikker på om jeg ikke orker siden jeg knapt har sovet i natt på grunn av forkjølelsen, eller det er forkjølelsen i seg selv.
Uansett, jeg er zombie i dag og har ingenting der å gjøre, flere mener ikke ikke burde ha være der i går heller.
Har heldigvis et par dagen nå uten viktige møter
Hjemme. Hvile. Høres lurt ut.
 
Det er vanskelig å si.
I går var jeg på jobb, men i dag orker jeg ikke.
Er ikke sikker på om jeg ikke orker siden jeg knapt har sovet i natt på grunn av forkjølelsen, eller det er forkjølelsen i seg selv.
Uansett, jeg er zombie i dag og har ingenting der å gjøre, flere mener ikke ikke burde ha være der i går heller.
Har heldigvis et par dagen nå uten viktige møter
God bedring
 
Vi har hatt en koselig hvilestund på senga, "Ingrid og mamma og puppen" som jeg sier det. Men sove ville hun ikke. Døse trøtt og kosete ja. Men ikke sove så mamma kunne rydde.

Vel. Sola skinner. Det blir en fin trilletur det. Og god tur for hunden
 
Back
Topp