Vi har kontakt med lærer som sier hun videresender til rektor.Dårlig!
Maser dere?
Gitt de ut dagen i morgen før det sendes videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kontakt med lærer som sier hun videresender til rektor.Dårlig!
Maser dere?
God morgen
Hostet og nøset i hele dag.
Nå gleder jeg meg til mann og barn er ute slik at jeg kan fortsette å være syk
Får vel finne fram boka mi å lese litt
Levert barn. Luftet hund. Nå frokost.
Kaldt men fint i dag. Litt glatt. Usikker på om det blir trilletur eller sove inne, uansett prøve å få ryddet litt på loftet.
20 min i går. (ble ikke mer på kvelden, men jeg fikk jobba en drøy time da)
Nå startet jeg på tedyrkerens kone
Bok nr 6 i år
Vel, det har vært topp 100 denne måneden også siden listen ligger jo der, det har bare ikke vært premier.
Litt som i "gamle-dager" hvor det ikke var premier hver måned, men bare en gang i blant.
Alltid gøy med konkurranse, og krav får opp tempoet og gir masse liv slik at dette blir et gøy forum å vaære på så egentlig håper jeg på det selv om jeg personlig ikke vil har tid til å konkurrere
Det er vanskelig å si.Oi! Værre eller bedre i dag? God bedring!
Så koselig daNå drar vi på babysvømming! Skal dukke under i dag. Spent!
Purre rektor da?Vi har kontakt med lærer som sier hun videresender til rektor.
Gitt de ut dagen i morgen før det sendes videre
Liker det ikke. Men det må til.Flinka! God rydding!
Ikke egentlig tid jeg heller, men slenger meg jo med av og til om det blir noe fart...Vel, det har vært topp 100 denne måneden også siden listen ligger jo der, det har bare ikke vært premier.
Litt som i "gamle-dager" hvor det ikke var premier hver måned, men bare en gang i blant.
Alltid gøy med konkurranse, og krav får opp tempoet og gir masse liv slik at dette blir et gøy forum å vaære på så egentlig håper jeg på det selv om jeg personlig ikke vil har tid til å konkurrere
Kos dereNå drar vi på babysvømming! Skal dukke under i dag. Spent!
Hjemme. Hvile. Høres lurt ut.Det er vanskelig å si.
I går var jeg på jobb, men i dag orker jeg ikke.
Er ikke sikker på om jeg ikke orker siden jeg knapt har sovet i natt på grunn av forkjølelsen, eller det er forkjølelsen i seg selv.
Uansett, jeg er zombie i dag og har ingenting der å gjøre, flere mener ikke ikke burde ha være der i går heller.
Har heldigvis et par dagen nå uten viktige møter
Vet ikke om jeg gidder rett og slettPurre rektor da?
God bedringDet er vanskelig å si.
I går var jeg på jobb, men i dag orker jeg ikke.
Er ikke sikker på om jeg ikke orker siden jeg knapt har sovet i natt på grunn av forkjølelsen, eller det er forkjølelsen i seg selv.
Uansett, jeg er zombie i dag og har ingenting der å gjøre, flere mener ikke ikke burde ha være der i går heller.
Har heldigvis et par dagen nå uten viktige møter
Kos dere på babysvømmingNå drar vi på babysvømming! Skal dukke under i dag. Spent!
Lesing er viktig for meg så da leses det myeImponert! Har ikke lest siden påsken i fjor jeg. Starter i dag