Blir lissom så surrealistisk får vel lære meg å strikke nå som jeg endelig har tid prøve å strikke litt til lille i magenKjenner den følelsen, hadde den i 2015..
Er forkjølet, ja, noe så inni granskauen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir lissom så surrealistisk får vel lære meg å strikke nå som jeg endelig har tid prøve å strikke litt til lille i magenKjenner den følelsen, hadde den i 2015..
Er forkjølet, ja, noe så inni granskauen også
Jeg klarte først å lære meg det når Lille U var 1 årBlir lissom så surrealistisk får vel lære meg å strikke nå som jeg endelig har tid prøve å strikke litt til lille i magen
Det er det helt klartStepappa og mamma var i Manchester for noen år siden, og det var visst en av de største tingene han hadde opplevd. Så.. Ser for meg at det er noe veldig spesielt å besøke byen og banen til favorittlaget.
Bra herHei hå alle sammen! Hvordan har dere det I dag?
Å kjekt da London-tur høres ikke feil utHurra Londontur bestilt
Godt å høreBra her
Du sier noe der... Har hørt om ei nettside som beskriver trinn for trinn med de ulike metodene får håpe at jwg knekker koden fortJeg klarte først å lære meg det når Lille U var 1 år [emoji14]
Har prøvd mange ganger, men klarte rett og slett ikke å knekke "koden" før
Egentlig litt synd, mistet liksom muligheten til å strikke babyklær til mine egne
Gleder megÅ kjekt da London-tur høres ikke feil ut
Vis vedlegget 217390ett av kb sine vinterskopar neste år . Det ullforwt er så digg
Atsjo, atsjo, atsjo, atsjo..
Jeg klarer jo ikke si noe annet enn det i dag jeg
Tro om jeg klarer 17 innlegg til i dag
Ikke jeg heller. Har kanskje planer om å besøke den senere i år, men får se om når det blir. Blir også en tur litt sørover i landet hvor vi har bodd litt, da jeg var yngre.Gleder meg
Blir aødri lei den byen
Ikveld skal jeg prøve å strikke sokker med magic loop-teknikk! Spennende.
Det er de ogsåSå fine de så skikkelig varme ut!
Var såvidt jeg klartr detDet klarte du sikkert
Hadde egentlug tenkt meg dit i des jeg så mulig det må bli 2 turerIkke jeg heller. Har kanskje planer om å besøke den senere i år, men får se om når det blir. Blir også en tur litt sørover i landet hvor vi har bodd litt, da jeg var yngre.
Kjekt å reiseHadde egentlug tenkt meg dit i des jeg så mulig det må bli 2 turer