Da trenger jeg bare 28 innlegg til i dag, det bør jeg vel klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detKjekt å reise
Trenger 85 jeg nå men tviler på det gårDa trenger jeg bare 28 innlegg til i dag, det bør jeg vel klare
Ungene fikk velge, og vi hadde visst pølser i kjøleskapet... Pølse i brød med masse salat tilHva skal dere ha til middag i dag?
Jeg hadde rødspettefile, de andre laksHva skal dere ha til middag i dag?
Lettvindt middag er vel greit det?Ungene fikk velge, og vi hadde visst pølser i kjøleskapet... Pølse i brød med masse salat til
Åh laks fikk jeg lyst påJeg hadde rødspettefile, de andre laks
Ja, veldig lettvindt. Men ikke så sunt kanskjeLettvindt middag er vel greit det?
Siden gubben (kokken vår ) er borte, bestod middagen i dag av vafler og kakao [emoji23]Hva skal dere ha til middag i dag?
Hørtes ut som en veldig god middag nå fikk jeg også lyst på vaflerSiden gubben (kokken vår ) er borte, bestod middagen i dag av vafler og kakao [emoji23]
Er skikkelig sliten i dag, og orket strengt tatt ikke lage noe spesielt. Også hadde jeg veldig lyst på vafler.
Veldig godt. Har litt røre igjen til frokost i morgen.Hørtes ut som en veldig god middag nå fikk jeg også lyst på vafler
Så koselig da
Kos dere
Så moro kos dere! Alltid spennende når de skal dukke første gang
Trenger 85 jeg nå men tviler på det går
Da trenger jeg bare 28 innlegg til i dag, det bør jeg vel klare
Hva skal dere ha til middag i dag?
Ungene fikk velge, og vi hadde visst pølser i kjøleskapet... Pølse i brød med masse salat til