Siden gubben (kokken vår ) er borte, bestod middagen i dag av vafler og kakao [emoji23]
Er skikkelig sliten i dag, og orket strengt tatt ikke lage noe spesielt. Også hadde jeg veldig lyst på vafler.
Vafler er snadder da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden gubben (kokken vår ) er borte, bestod middagen i dag av vafler og kakao [emoji23]
Er skikkelig sliten i dag, og orket strengt tatt ikke lage noe spesielt. Også hadde jeg veldig lyst på vafler.
Veldig godt. Har litt røre igjen til frokost i morgen.
Så herlig hvor gammel er han?Ja, han tok det som en mann! Skikkelig flink!
Lucky u som kan spise det [emoji14] blæ, hater svangerskapsdiabetes [emoji35]Ble så fristet at nå står jeg å lager vaffelrøre
Lucky u som kan spise det [emoji14] blæ, hater svangerskapsdiabetes [emoji35]
Så herlig hvor gammel er han?
Jeg må holde meg unna hvitt mel også så er ikke bare barekan man ikke spise det om man tar uten sukker da?
Å, det er en herlig alder har han begynt å rulle kanskje da?5mnd
Jeg må holde meg unna hvitt mel også så er ikke bare bare
Så lenge det ikke er pølser hver dag så går det nok finyJa, veldig lettvindt. Men ikke så sunt kanskje
Dog god og mager grillpølser. Grove brød. Og salat (isbergsalat, gulrot og rødkål, med tomat, agurk, paprika og sukkererter) så ikke så ille alt i alt.
Ha ha blir vafler til kvelds herSiden gubben (kokken vår ) er borte, bestod middagen i dag av vafler og kakao [emoji23]
Godt med grove vafler, men ikke helgrove. Vi bruker gjerne noe havregryn eller grovt mel (finmalt, men grovt) i vafler som ikke er dessert (lunsj f.eks) men hvetemel også da. Og litt sukkerOk. Ikke noe godt med grove heller.
Var 95900Hva er målet?
Kan du ikke lage lavkarbo?Jeg må holde meg unna hvitt mel også så er ikke bare bare
Blir lissom ikke helt det samme men, det finnes mye annet godt jwg KAN spiseOk. Ikke noe godt med grove heller.
Jo de er vel gode de også men best med dessert vafler her bruker jeg speltmel siden jeg ikke tåler så mye hvetemel.Godt med grove vafler, men ikke helgrove. Vi bruker gjerne noe havregryn eller grovt mel (finmalt, men grovt) i vafler som ikke er dessert (lunsj f.eks) men hvetemel også da. Og litt sukker
Enig med degGodt med grove vafler, men ikke helgrove. Vi bruker gjerne noe havregryn eller grovt mel (finmalt, men grovt) i vafler som ikke er dessert (lunsj f.eks) men hvetemel også da. Og litt sukker
Sant det, blir ikke det sammeBlir lissom ikke helt det samme men, det finnes mye annet godt jwg KAN spise
Veldig!Vafler er snadder da!
HahaBle så fristet at nå står jeg å lager vaffelrøre