2845 innlegg til nå37 innlegg igjen til rundt tall
Det er for lite om vi skal få opp fart
Men lite som tyder på at vi jakter på 5000? Noen som regner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2845 innlegg til nå37 innlegg igjen til rundt tall
Det er for lite om vi skal få opp fart
Men lite som tyder på at vi jakter på 5000? Noen som regner?
Det er det ja. Har ingen sp.mål å stille endaKom på - er det ikke sånt nettmøte nå med melk.no? Har dere stilt noen spørsmål?
Å, så herlig [emoji173]Ja, nå er det gøy! Mange smil og mye latter. Han ruller fra rygg til mage. Og er så fornøyd med seg selv
Dårlig2845 innlegg til nå
Du får prøve på det
Nei, lurer ikke på noeKom på - er det ikke sånt nettmøte nå med melk.no? Har dere stilt noen spørsmål?
Vet, men aner virkelig ikke hva jeg skulle spurt dem omGod kveld, damer! Visste de at me har nettmøte med melk.no om tre kvarter? De kan legge inn spørsmål allereie
Nei, jeg har liksom hentet alt jeg trenger av informasjon fra matportalen, så har ingenting jeg lurer på.. [emoji14]Kom på - er det ikke sånt nettmøte nå med melk.no? Har dere stilt noen spørsmål?
Samme her. Prøvd å tenke hardt, men.. Vet allerede det jeg trenger, føler jeg.Vet, men aner virkelig ikke hva jeg skulle spurt dem om
Kom på - er det ikke sånt nettmøte nå med melk.no? Har dere stilt noen spørsmål?
Nei, då er det ikkje så lett å delta derVet, men aner virkelig ikke hva jeg skulle spurt dem om
Klarer det nokYeah!
Har ingen spmGod kveld, damer! Visste de at me har nettmøte med melk.no om tre kvarter? De kan legge inn spørsmål allereie
Hva i alle dager er det?
Idag var siste dag for lillemor og meg på babysang! Vemodig.... rart at permisjonstiden er over om noen få dager
Høres ut som en merkelig følelse.. Blir det godt å komme på jobb igjen, eller skulle du ønske permisjonen var lengre?Idag var siste dag for lillemor og meg på babysang! Vemodig.... rart at permisjonstiden er over om noen få dager