Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er ditt mål for dagen da?Nei så absolutt ikke
96000 å det fikk jeg nåHva er ditt mål for dagen da?
Wow, da har du stått påDa sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag
Stått på i dag, du!Da sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag
Da sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag
Kan jeg tenke meg er vemodig. Hvordan føles det ellers (å skulle tilbake på jobb?)
Høres ut som en merkelig følelse.. Blir det godt å komme på jobb igjen, eller skulle du ønske permisjonen var lengre?
Ser den.. :/Jeg gleder meg til å jobbe, savner kollegaer og er veldig glad i jobben min. Men kunne gjerne jobber redusert. Økonomisk så går det dessverre ikke.
Wooh! Rundt tallI år blir jeg 30!!
Wooh! Rundt tall
Blir det skikkelig feiring?
Da sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag
Det høres skikkelig fint ut!! Lenge til?For meg blir det skikkelig feiring! Mannen spanderer en natt uavbrutt søvn som inkluderer middag og frokost. Og spa
Han skal være hjemme med baby<3
Jeg gleder meg til å dra på jobb, men gruer meg til å dra fra lille. Kunne ønske vi hadde råd til at jeg jobbet 60-70%. Er så trist at jeg bare får sett henne på morgenen og kvelden. :/
I år blir jeg 30!!
For meg blir det skikkelig feiring! Mannen spanderer en natt uavbrutt søvn som inkluderer middag og frokost. Og spa
Han skal være hjemme med baby<3
Det høres skikkelig fint ut!! Lenge til?
Du har stordag, selvsagt må du feires godt!Mars. Jeg prøvde å si at vi heller kunne spist på en fin restaurant hele gjengen. Men han ville jeg skulle skjemmes bort. Og kjenner jeg gleder meg! Har ikke sovet sammenhengende på over et år!