Skravletråd januar

Kan jeg tenke meg er vemodig. Hvordan føles det ellers (å skulle tilbake på jobb?)

Jeg gleder meg til å dra på jobb, men gruer meg til å dra fra lille. Kunne ønske vi hadde råd til at jeg jobbet 60-70%. Er så trist at jeg bare får sett henne på morgenen og kvelden. :/
 
Høres ut som en merkelig følelse.. Blir det godt å komme på jobb igjen, eller skulle du ønske permisjonen var lengre?

Jeg gleder meg til å jobbe, savner kollegaene og er veldig glad i jobben min. Men kunne gjerne jobber redusert. Økonomisk så går det dessverre ikke.
 
For meg blir det skikkelig feiring! Mannen spanderer en natt uavbrutt søvn som inkluderer middag og frokost. Og spa :D

Han skal være hjemme med baby<3
Det høres skikkelig fint ut!! Lenge til?
 
Jeg gleder meg til å dra på jobb, men gruer meg til å dra fra lille. Kunne ønske vi hadde råd til at jeg jobbet 60-70%. Er så trist at jeg bare får sett henne på morgenen og kvelden. :/

Det er sånn jeg også kommer til å tenke tror jeg.. ja vi får spille Lotto på lørdag!
 
Mars. Jeg prøvde å si at vi heller kunne spist på en fin restaurant hele gjengen. Men han ville jeg skulle skjemmes bort. Og kjenner jeg gleder meg! Har ikke sovet sammenhengende på over et år!
Du har stordag, selvsagt må du feires godt!
Høres ut som en fantastisk gave..!
 
Back
Topp