Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er ditt mål for dagen da?Nei så absolutt ikke
96000 å det fikk jeg nåHva er ditt mål for dagen da?![]()
Wow, da har du stått påDa sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag![]()
Stått på i dag, du!Da sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag![]()
Da sier jeg også takk for meg ,nådde 180 innlegg i dag![]()
Kan jeg tenke meg er vemodig. Hvordan føles det ellers (å skulle tilbake på jobb?)
Høres ut som en merkelig følelse.. Blir det godt å komme på jobb igjen, eller skulle du ønske permisjonen var lengre?
Ser den.. :/Jeg gleder meg til å jobbe, savner kollegaer og er veldig glad i jobben min. Men kunne gjerne jobber redusert. Økonomisk så går det dessverre ikke.
Wooh! Rundt tallI år blir jeg 30!!
Wooh! Rundt tall![]()
Blir det skikkelig feiring?
Det høres skikkelig fint ut!! Lenge til?For meg blir det skikkelig feiring! Mannen spanderer en natt uavbrutt søvn som inkluderer middag og frokost. Og spa![]()
Han skal være hjemme med baby<3
Jeg gleder meg til å dra på jobb, men gruer meg til å dra fra lille. Kunne ønske vi hadde råd til at jeg jobbet 60-70%. Er så trist at jeg bare får sett henne på morgenen og kvelden. :/
I år blir jeg 30!!
For meg blir det skikkelig feiring! Mannen spanderer en natt uavbrutt søvn som inkluderer middag og frokost. Og spa![]()
Han skal være hjemme med baby<3
Det høres skikkelig fint ut!! Lenge til?
Du har stordag, selvsagt må du feires godt!Mars. Jeg prøvde å si at vi heller kunne spist på en fin restaurant hele gjengen. Men han ville jeg skulle skjemmes bort. Og kjenner jeg gleder meg! Har ikke sovet sammenhengende på over et år!