Skravletråd januar

Så en video på FB her om dagen.
Du ser ei jente sitter i bilen parkert utenfor et kjøpesenter.
Hun gjentar for seg selv "Alt jeg trenger er do-papir og mascara" på en mer eller mindre overbevisende måte og psyker seg opp.
Så sier hun, og nå går jeg.
Neste bilde er henne i bilen fult av poser rundt henne, og hun sier "jeg glemte do-papir og mascara"..

Jeg skal nå til Strømmen storsenter, jeg skal har nye pigger til skoene og bodyer til Lille U, ikke noe mer........
Spørs hva mer du kommer ut med da ;)

Salami er litt tungt i blant. Måtte steke det på panna en gang [emoji23]
Men er egentlig ikke krise. Jeg har heller lyst på syltetøy for tiden [emoji14]
Syltetøy er jo ikke den verste craving'en da :)

Så en video på FB her om dagen.
Du ser ei jente sitter i bilen parkert utenfor et kjøpesenter.
Hun gjentar for seg selv "Alt jeg trenger er do-papir og mascara" på en mer eller mindre overbevisende måte og psyker seg opp.
Så sier hun, og nå går jeg.
Neste bilde er henne i bilen fult av poser rundt henne, og hun sier "jeg glemte do-papir og mascara"..

Jeg skal nå til Strømmen storsenter, jeg skal har nye pigger til skoene og bodyer til Lille U, ikke noe mer........
Får vi bilde av det du kommer hjem med som bevis?

Får vi bilde av det du kommer hjem med som bevis?
Ble ikke så veldig mye mer.
Foruten de bodyene og piggene ble det en bukse til lille U, 3 truser til eldsten, 3 par sokker til frøkna og treningsklokke til meg

Hei og hopp!

Innom fra garderoben på treningssenteret! Tenk, i dag kom jeg meg i veien!
Får ikke trene styrke, siden jeg er så stiv i nakke og skuldre, Osteopaten er redd jeg da trener på meg enda stivere nakke (stølhet) som ikke er bra. Så får bare trene kroppen varm på feks tredemølle eller elipsemaskin, for så å tøye og strekke musklene.

Så først hadde jeg 10 min på elipsemaskina, tøye ut i 10 min ca og så har jeg gått 12 min på et fitnesstest-program på tredemølla. Kjenner at jeg har brukt kroppen, samtidig som jeg ikke er helt utkjørt.
Nå skal jeg få på meg uteklær og gå de 300 meterene hjem [emoji4]

Hei og hopp!

Innom fra garderoben på treningssenteret! Tenk, i dag kom jeg meg i veien!
Får ikke trene styrke, siden jeg er så stiv i nakke og skuldre, Osteopaten er redd jeg da trener på meg enda stivere nakke (stølhet) som ikke er bra. Så får bare trene kroppen varm på feks tredemølle eller elipsemaskin, for så å tøye og strekke musklene.

Så først hadde jeg 10 min på elipsemaskina, tøye ut i 10 min ca og så har jeg gått 12 min på et fitnesstest-program på tredemølla. Kjenner at jeg har brukt kroppen, samtidig som jeg ikke er helt utkjørt.
Nå skal jeg få på meg uteklær og gå de 300 meterene hjem [emoji4]
300 meter ja. Det var.... Sjokkerende langt.

300 meter ja. Det var.... Sjokkerende langt.
Haha, ja det er sjokkerende langt [emoji23]
Hovedsenteret jeg har vært støttemedlem på i flere år ([emoji23]) har bygget en avdeling til her jeg bor, som er ubetjent, åpen 365 dager i året og mellom 05 (eller var det 06) og til midnatt. Ikke tilbud om saltimer der, bare tredemøller, styrke, sykler, løpebane, slynge osv
Mye lettere å stikke opp dit enn å måtte sette seg i bilen og kjøre tvers gjennom byen for å trene på Hovedsenteret [emoji6]

Lillemor er ikke i form, mistenker tenner. Lite matlyst og vil ha mye kos og nærhet. Så har boltret meg i godstolen. Hun har sovnet på fanget.

God kveld :) tenkte å stikke innom her :D
Alt bra med dere damer? Har nettopp sett mannen på barne tv :p haha han syns det var kjempe kleint :p

Back
Topp