Skravletråd januar

Blir jo så glad når man får litt sol i løpet av dagen :) Kjenner at våren er på vei, selv om det akkurat nå er bare +1.1 grad ute [emoji14]
Kos deg med tapasen! Fant du noe annet alternativ til spekeskinke? (så i en tråd på matforumet du hadde laget ;) )
Tror det har vært lignende temp her. Men våren kommer ikke hit før i april/mai da [emoji14]

Var veldig digg. Ble bare røkelaks. Orket ikke streve så hardt med å finne noe [emoji14]

Ja, jeg har sittet og laget mat siden litt over tre i dag..
Lefserull med røkelaks, chorizo i butterdeig, biffspyd og bacondadler. Føler metthetsfølelsen er veldig velfortjent i dag [emoji14]
Høres fantastisk ut.
Flink du er

Tusen takk! Så nå skal jeg se hva jeg må gjøre for å få tatt vg3 tannhelsesekretær uten å fysisk være på skolen. Hadde vært så fint om jeg kunne sendt inn oppgaver og bare tatt eksamen som privatist.

Det får du til! Hold oss oppdatert :)

Åh.... kjenner jeg er godtrøtt i kroppen. Hadde jeg vært smart så skulle jeg lagt meg, men er så deilig på sofaen <3

Åh.... kjenner jeg er godtrøtt i kroppen. Hadde jeg vært smart så skulle jeg lagt meg, men er så deilig på sofaen <3

Jeg og. Er over gjennomsnittet glad i søvn. Men om jeg legger meg så tidlig som dette våkner jeg i natt og er lys våken.

Back
Topp