Skravletråd januar

Idag skal jeg i samtale kompetansebyggeren, håper på å få realkompetansebevis i VG1 og vg2 helsefag! Første gang lille snuppa skal være alene med farmor i mer enn noen minutter. Spennende:) tror det kommer til å gå veldig bra. Farmor kommer hjem til oss. Så skal de hente pappa på jobb 1time etterpå. Så er jo ikke snakk om mange timer Hehe.

Oi så spennende! Lykke til:)

God morgen :) lat dag i dag. Ligger på sofaen å koser meg :D hva gjør dere ?

Jeg har faktisk kommet meg på trening i dag!! og så har jeg fått tatt helga"vasken" her hjemme.. sitter å moter meg opp til å henge opp en maskin med klær som er ferdig.. *finner på alt annet å gjøre i stede, da dette er det kjedeligste jeg vet om*

Ah.. hater smalltalk. Samboer er ultrasosial så er som regel han som er hjemme når håndtverker kommer (utenom nå da... er jo i perm)
Høres ut som at det er mye trafikk hos deg ja!
Og god bedring med nakken!
Er som regel mannen også, men denne uka har han dagvakt, så da må jo jeg ta dem imot, kleint, men jeg lar dem bare holde på der de skal, så driver jeg med mitt[emoji39]

Lurt. Jeg pleier å romstere på kjøkkenet.. sist vasket jeg kjøkkenviften. Demonterte hele greia, ble skinnende ren!
Like greit å være effektiv når man kan[emoji2] satt med hunden å holdt på, de var oppe i 2.etasjen

Når jeg bare hadde frøkna kunne jeg gjort det, nå med småen her også hadde jeg aldri orket det jeg heller[emoji23]
Mulig det, jeg har ikke hatt et så stort alenebarn, fikk nr to når nr en var 2,5 og nå har vi tre.

Du har heldigvis et stort hus å gjemme deg i. Jeg og håndverkerne deler mine 65kvm når de er her. Da føles fort kåken mye mindre ut!haha
Ojj, da blir det fort vanskeligere[emoji12]

Jeg har faktisk kommet meg på trening i dag!! og så har jeg fått tatt helga"vasken" her hjemme.. sitter å moter meg opp til å henge opp en maskin med klær som er ferdig.. *finner på alt annet å gjøre i stede, da dette er det kjedeligste jeg vet om*

Nå fikk jeg dårlig samvittighet... Ikke er det noe helgevask her på gang, ikke trening. Er blitt halvsjaber og må bare lade opp mest mulig til konsert i kveld. :P

Mulig det, jeg har ikke hatt et så stort alenebarn, fikk nr to når nr en var 2,5 og nå har vi tre.
Nei og da blir ting gjerne litt annerledes, hadde eldste hatt mer samvær med sin far og yngste hatt kontakt med sin far. Slik at jeg ikke var alene med alt hele tiden, så hadde jeg kanskje også hatt energi til å gjøre slikt. Men nå gruer jeg meg til 7 tiåringer liksom[emoji23]

Oi! Superwoman!Motivert! Tenker å lure meg en tur på trening når mor kommer på besøk etterpå. Er uansett lillemann hun er mest gira på å besøke! ;)

Nå fikk jeg dårlig samvittighet... Ikke er det noe helgevask her på gang, ikke trening. Er blitt halvsjaber og må bare lade opp mest mulig til konsert i kveld. :p

da skal du jo ikke ha dårlig samvittighet. rotet å hybelkaninene venter på deg til du er frisk :P haha! God bedring :)
Hvilken konser skal du på?

Oi! Superwoman!Motivert! Tenker å lure meg en tur på trening når mor kommer på besøk etterpå. Er uansett lillemann hun er mest gira på å besøke! ;)

veldig kjekt når noen kommer å besøker mini så man kommer seg ut litt ja ;) jeg kan være dødssliten, men kommer jeg meg på trening får jeg påfyll av energi og føler meg mye bedre ;)

da skal du jo ikke ha dårlig samvittighet. rotet å hybelkaninene venter på deg til du er frisk :p haha! God bedring :)
Hvilken konser skal du på?

Hahaha, takk! Skal sitere deg til mannen. :P Egentlig håper jeg litt på at han kanskje tar unna litt mens jeg er veeeldig syk og svak og dårlig bak. :P "Betaler" og bidrar i natura jeg. :hilarious:

Hahaha, takk! Skal sitere deg til mannen. :p Egentlig håper jeg litt på at han kanskje tar unna litt mens jeg er veeeldig syk og svak og dårlig bak. :p "Betaler" og bidrar i natura jeg. :hilarious:

du får hoste litt ekstra når han kommer hjem :P funker ikke her dessverre.. men det er for at han ikke ser det jeg annser som rot :P haha! men kan jo ligge å peke da så klart :P er vell ingnnting som får mannen til å rydde mer enn når de vet det er en sånn type betaling på vent ;)

Back
Topp