Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Jeg starta på nesespray etter muntlig avtale med de, mens jeg venta på brev. Brevene kan ta lang tid i posten.
Håper de husker meg, for de har surra så mye, så litt nervøs. De andre to ganga har planen kommet uker i forveien, så dette er ganske så uvant merker jeg...

Skal begynne på sprøyter i påska, og må ha kontroll før det. Så blir tett på dette her, når brevet kommer og jeg må på kontroll.

Takk for svar! Både sambo og jeg tok siste blodprøver idag så håper legen sender rekvisisjonen i løpet av neste uke :) Så får vi se hvor lang tid det tar før vi er i gang!! #spent! :)
Spennende!! Masse lykke til ❤️

Med meg gikk det ikke så kjapt. Jeg ble søkt inn i april i fjor, hadde forsamtale 28.juni.
Fikk oppstart i september, SA i oktober, fryseforsøk i januar (var fullt i desember, men jeg fikk ikke igjen mensen heller) og ny SA i januar. Også skal jeg i gang med ferskforsøk på mandag igjen :)

Men er kjedelig å starte igjen, skulle så gjerne ønska at en av de to, satt helt til slutt.
Men får håpe at en sitter i mål en gang. Og starte på nytt med ferskt pågangsmot :)

Lykke til på mandag!! Du får slappe av og nyte helgen :happy: Vi begge tok siste blodprøver idag så da får vi se når vi får innkallelse! Merker jeg er spent! Håper på samtale i mai, men forventer før sommeren - iallefall utifra det legen sa ventetiden var nå :nailbiting:

Lykke til på mandag!! Du får slappe av og nyte helgen :happy: Vi begge tok siste blodprøver idag så da får vi se når vi får innkallelse! Merker jeg er spent! Håper på samtale i mai, men forventer før sommeren - iallefall utifra det legen sa ventetiden var nå :nailbiting:
Er bare sprayen jeg skal starte på. Så må huske å spraye to ganger om dagen :)
Så er ikke så spennende før jeg skal begynne på sprøyter egentlig. Men jeg er i gang fra mandag av med sprayen.
Og det er godt å komme i gang også.

Vi ble søkt i april og hadde time 28.juni :) Og var i gang i august med spray :)
Og sprøyter og uttak i september. 26. var uttaket. Så var på grunn av sommerferien at jeg måtte vente litt.

Er bare sprayen jeg skal starte på. Så må huske å spraye to ganger om dagen :)
Så er ikke så spennende før jeg skal begynne på sprøyter egentlig. Men jeg er i gang fra mandag av med sprayen.
Og det er godt å komme i gang også.

Vi ble søkt i april og hadde time 28.juni :) Og var i gang i august med spray :)
Og sprøyter og uttak i september. 26. var uttaket. Så var på grunn av sommerferien at jeg måtte vente litt.
Åja :happy: Men da skjer det iallefall noe! Det er så mye nytt man skal lære seg i denne prosessen! ;)

Hvor lenge har Ullevål sommerstengt? Bare i juli eller i august også?

Åja :happy: Men da skjer det iallefall noe! Det er så mye nytt man skal lære seg i denne prosessen! ;)

Hvor lenge har Ullevål sommerstengt? Bare i juli eller i august også?
Tror Ullevål har samme tider som Riksen, Ullevål har bare forsamtaler, alt annet er på Riksen.
De har stengt hele juli :) Og full rulle igjen i august.

Det skjer noe ja, er tre måneder siden jeg var ruger sist nå. Så er sååå klar for å komme i gang igjen.
Brukte opp de to fryseegga mine i januar. Så må ha fersk forsøk igjen nå.

Da kom TR for meg og melding er sendt til Riksen :D

Nest siste dose med Gonal-F er tatt i dag, hadde akkurat nok igjen til dagens dose. Noe som betyr at jeg måtte kjøpe en helt ny sprøyte i går til 1089,- for KUN morgendagens dose. Det bør virkelig bli noen gode egg denne runden :yuck:

Nest siste dose med Gonal-F er tatt i dag, hadde akkurat nok igjen til dagens dose. Noe som betyr at jeg måtte kjøpe en helt ny sprøyte i går til 1089,- for KUN morgendagens dose. Det bør virkelig bli noen gode egg denne runden :yuck:
Jeg fikk lov av sykepleier til å samle restene i sprøytene og bruke til siste dose. Men jeg manglet bare 50, og var så kjipt å måtte kjøpe ny sprøyte for så lite. Det viste seg å være 50 igjen i «bunnen» av sprøytene, så da ble det kun to stikk siste dagen.

Jeg fikk lov av sykepleier til å samle restene i sprøytene og bruke til siste dose. Men jeg manglet bare 50, og var så kjipt å måtte kjøpe ny sprøyte for så lite. Det viste seg å være 50 igjen i «bunnen» av sprøytene, så da ble det kun to stikk siste dagen.

Det var jo flaks da, like heldig var ikke jeg :p

Gyn sendte henvisningen ca en uke etter at vi var hos henne. Hun måtte ha inn de siste prøvesvarene. Fikk svar fra riksen etter en uke eller to, riktignok midlertidig avslag pga vekt. Men det gikk fort i alle fall.

Av de 8 befruktede eggene var det 4 som gikk videre i prosessen. 3 ble lagt på frys, og ett ble satt inn idag. Så nå ruger jeg som best jeg kan!

Jeg kom hjem til planen i posten!
Endelig har jeg en plan :)

Back
Topp