Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan hende jeg gjør det og, om ikke brevet kommer snart.Jeg ville ringt og kontrollert det der
Jeg starter ikke på spray før dag 23.Da har jeg begynt å spotte endelig mens som jeg skal ringe inn!
MEN!
Jeg er blitt forkjølet! Håper ikke det stopper spray starten?!
Trodde det var vanlig å starte på dag 2-3 jeg?Jeg starter ikke på spray før dag 23.
Skal du begynne rett etter mens?
Ikke på sprayTrodde det var vanlig å starte på dag 2-3 jeg?
Nei herregud.. Feberhjerne da eller, jeg har gjettet spraystart fra CD 20 jo.... Kjære vene.. Liggi med 40 I feber i hele natt så er litt sliten enda SorryIkke på spray
Starter enten dag 21 eller 23, ble litt usikker her jeg satt nå. Men jeg har akkurat hatt EL, og skal starte på mandag.
Sprayen skal sette kroppen i overgangsalder. Så den ikke produserer egg, så er derfor den skal tas fra rett etter eggløsning.Nei herregud.. Feberhjerne da eller, jeg har gjettet spraystart fra CD 20 jo.... Kjære vene.. Liggi med 40 I feber i hele natt så er litt sliten enda Sorry
Ja ikke sant, er det jeg har hørt også Var helt sikker jeg skulle få mens på lørdag/søndag og starte på spray på mandag/tirsdag, tror det var fordi mamma sa "Får du begynt med nesespray en nå du da?" så ble jeg litt stressa, men husker jo nå at alt jeg skal er å ringe inn mens nå også ikke noe mer før sent i april mest sannsynligSprayen skal sette kroppen i overgangsalder. Så den ikke produserer egg, så er derfor den skal tas fra rett etter eggløsning.
Så tror det er rundt dag 20-23 en gang. Sykepleieren sa det til meg sist, hvorfor det var viktig. Men fibromyalgi hjernen min fungerer som teflon, eller som en feberhjerne
Det er tre uker siden jeg hadde mensen nå. Så stemmer med meg her.Ja ikke sant, er det jeg har hørt også Var helt sikker jeg skulle få mens på lørdag/søndag og starte på spray på mandag/tirsdag, tror det var fordi mamma sa "Får du begynt med nesespray en nå du da?" så ble jeg litt stressa, men husker jo nå at alt jeg skal er å ringe inn mens nå også ikke noe mer før sent i april mest sannsynlig
Hmm så merkelig Har du pratet med dem?Fikk ikke noe brev i dag heller. Og spraystart er på mandag.
Så da får jeg håpe at det kommer i starten av uka...
Rart å starte uten en plan.
Hmm så merkelig Har du pratet med dem?
Fikk ikke noe brev i dag heller. Og spraystart er på mandag.
Så da får jeg håpe at det kommer i starten av uka...
Rart å starte uten en plan.
Prata med de for litt over to uker siden, men ikke noe etter det.Hmm så merkelig Har du pratet med dem?