Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Håper du får den planen snart, påsken nærmer seg jo :o

Ja, det er det den gjør :rolleyes:
Men bare redd for at de har glemt meg helt, siden jeg ikke har hørt noe... :rolleyes:
Kan da ikke være glemt igjen vel :rolleyes:

Men tror kanskje sprøytestart blir helt i slutten, eller rett etter påsken, når jeg telte etter nå, med forrige gang som plan.
Men kontrolltimen på sprayen før sprøyter blir nok før påsken tenker jeg. Og det haster jo litt nå.

Da har jeg begynt å spotte :D endelig mens som jeg skal ringe inn!

MEN!

Jeg er blitt forkjølet! Håper ikke det stopper spray starten?! :smiley-angry017

Da har jeg begynt å spotte :D endelig mens som jeg skal ringe inn!

MEN!

Jeg er blitt forkjølet! Håper ikke det stopper spray starten?! :smiley-angry017
Jeg starter ikke på spray før dag 23.
Skal du begynne rett etter mens?

Trodde det var vanlig å starte på dag 2-3 jeg? :bored:
Ikke på spray :)
Starter enten dag 21 eller 23, ble litt usikker her jeg satt nå. Men jeg har akkurat hatt EL, og skal starte på mandag.

Men sprøyter er vanlig, i kort protokoll, på dag 2 eller 3 tror jeg

Hmm, jeg starter på spray på mandag, men jeg har enda ikke fått planen min i posten.
Men jeg starter uansett og håper at planen ankommer tidlig til uka. Hadde vært greit å vite når jeg har blitt satt opp til kontroll, med tanke på påskeplanlegging. Om jeg må ha sprøyter før påske og når timen blir.

Ikke så lett å planlegge uten å vite noe. Og veldig rart å starte uten en plan.

Ikke på spray :)
Starter enten dag 21 eller 23, ble litt usikker her jeg satt nå. Men jeg har akkurat hatt EL, og skal starte på mandag.
Nei herregud.. Feberhjerne da eller, jeg har gjettet spraystart fra CD 20 jo.... Kjære vene.. Liggi med 40 I feber i hele natt så er litt sliten enda :hilarious: Sorry :rolleyes:

Nei herregud.. Feberhjerne da eller, jeg har gjettet spraystart fra CD 20 jo.... Kjære vene.. Liggi med 40 I feber i hele natt så er litt sliten enda :hilarious: Sorry :rolleyes:
Sprayen skal sette kroppen i overgangsalder. Så den ikke produserer egg, så er derfor den skal tas fra rett etter eggløsning.
Så tror det er rundt dag 20-23 en gang. Sykepleieren sa det til meg sist, hvorfor det var viktig. Men fibromyalgi hjernen min fungerer som teflon, eller som en feberhjerne :rolleyes::hilarious:

Sprayen skal sette kroppen i overgangsalder. Så den ikke produserer egg, så er derfor den skal tas fra rett etter eggløsning.
Så tror det er rundt dag 20-23 en gang. Sykepleieren sa det til meg sist, hvorfor det var viktig. Men fibromyalgi hjernen min fungerer som teflon, eller som en feberhjerne :rolleyes::hilarious:
Ja ikke sant, er det jeg har hørt også :hilarious: Var helt sikker jeg skulle få mens på lørdag/søndag og starte på spray på mandag/tirsdag, tror det var fordi mamma sa "Får du begynt med nesespray en nå du da?" så ble jeg litt stressa, men husker jo nå at alt jeg skal er å ringe inn mens nå også ikke noe mer før sent i april mest sannsynlig :hilarious:

Ja ikke sant, er det jeg har hørt også :hilarious: Var helt sikker jeg skulle få mens på lørdag/søndag og starte på spray på mandag/tirsdag, tror det var fordi mamma sa "Får du begynt med nesespray en nå du da?" så ble jeg litt stressa, men husker jo nå at alt jeg skal er å ringe inn mens nå også ikke noe mer før sent i april mest sannsynlig :hilarious:
Det er tre uker siden jeg hadde mensen nå. Så stemmer med meg her.

Men sprayen er så kjedelig. Og jeg blir så utrolig varm av den. Hetetokter som bare det og så går jeg så opp på den...
Men alt for drømmen... Men hetetokter er ekkelt altså.

Det ble hentet ut hele 9 påskeegg idag. Føler meg mørbanka nedentil. Han var ikke akkurat fintfølende, han legen, bare stappa den greia opp der og trødde til. Au.

Fikk ikke noe brev i dag heller. Og spraystart er på mandag.
Så da får jeg håpe at det kommer i starten av uka...

Rart å starte uten en plan.

Fikk ikke noe brev i dag heller. Og spraystart er på mandag.
Så da får jeg håpe at det kommer i starten av uka...

Rart å starte uten en plan.
Hmm så merkelig :bored: Har du pratet med dem?

Back
Topp