Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Blir med her jeg :) Er på Riksen, bekreftet graviditet med IVF i går, så er 4+1 i dag. Skal gå på blodfortynnende en stund. Ultralyd i uke 8 :dummy:

Blir med her jeg :) Er på Riksen, bekreftet graviditet med IVF i går, så er 4+1 i dag. Skal gå på blodfortynnende en stund. Ultralyd i uke 8 :dummy:
Velkommen i klubben. Her er det en del forsøksprat :hilarious:

Jeg skal begynne på andre IVF selv, etter ett fersk og ett fryseforsøk :)
Der ene endte 4+2 og andre 5+2 cirka. Så nå er det på'n igjen med fersk forsøk.
Rimelig lei at ting alltid går feil nå.

Det var rart å lese første innlegget jeg skrev da jeg begynte på tråden her.
Det var tilbakeblikk det kjente jeg. Da hadde jeg ei uke igjen til jeg skulle begynne med Synarella, og her sitter jeg å har starta på dag fem på den igjen :wideyed:
Litt tilbakeblikk fra fortida kjente jeg nå. Men har jammen gått fort også, siden august til nå. Til tross for hormonkjør, to tidlig aborter og alt annet som har skjedd...

Velkommen hit! Og gratulerer! Jeg sitter og venter spent og nervøst selv, er gravid på dag 7, må fortsatt vente en uke før jeg kan teste. Håper at det fester seg...!

Velkommen hit! Og gratulerer! Jeg sitter og venter spent og nervøst selv, er gravid på dag 7, må fortsatt vente en uke før jeg kan teste. Håper at det fester seg...!
Når tenker du å begynne å teste? :)

Tenker å vente til langfredag. Har noen gamle tester som er utløpt på dato, men vet ikke om det går å bruke de. Ellers så har jeg en nyinnkjøpt dyr test fra apoteket. Den sparer jeg til fredag.
Spennende da! :)

Vet noen av dere om man kan ta blodprøver på en lørdag på Rikshospitalet?
Har søkt og søkt, men finner ikke ut av det. Mener sykepleieren jeg snakket med forrige dagen sa de hadde oppe på lørdager og...

Vet noen av dere om man kan ta blodprøver på en lørdag på Rikshospitalet?
Har søkt og søkt, men finner ikke ut av det. Mener sykepleieren jeg snakket med forrige dagen sa de hadde oppe på lørdager og...
Jeg har gjort det, men da er det på venterommet i 3. etasje, ikke på det vanlige stedet

Da har jeg fått time på Ullevål i mai..
er det forsamtale man har da?
Er henvist pga 4 tidlige aborter, usikker på hva de kommer til å tilby oss! Er sllerede utredet for hab abort uten funn.
Veødig spent kjenner jeg! Ble henvist for 2 uker siden og fikk time i begynnelsen av mai.
Kjempe positivt overrasket :) :)

Da har jeg fått time på Ullevål i mai..
er det forsamtale man har da?
Er henvist pga 4 tidlige aborter, usikker på hva de kommer til å tilby oss! Er sllerede utredet for hab abort uten funn.
Veødig spent kjenner jeg! Ble henvist for 2 uker siden og fikk time i begynnelsen av mai.
Kjempe positivt overrasket :) :)

Siden det er på ullevål så vil jeg nok tro det er forsamtale da ja :)

Velkommen i klubben. Her er det en del forsøksprat :hilarious:

Jeg skal begynne på andre IVF selv, etter ett fersk og ett fryseforsøk :)
Der ene endte 4+2 og andre 5+2 cirka. Så nå er det på'n igjen med fersk forsøk.
Rimelig lei at ting alltid går feil nå.

Takk for det. Burde sikkert ha meldt meg inn før, for det har jo vært ganske tøft å ikke ha en ventil i denne perioden.

Skjønner godt at du er lei, det tar på dette her. Jeg mister et sted mellom 5 og 7, så ser egentlig på meg selv som prøver til vi er over 8 i det minste, om vi kommer dit noen gang. Så da henger jeg gjerne her i stedet for sammen med de gravide :sorry:

Dere som bruker/har brukt crinone, skal denne tas til samme tidspunkt hver dag? Fikk ikke noe beskjed om det, men tanken streifet meg i kveld. Nå har jeg tatt den kl. 09:00-09:30 og 20:00-21:00.
Når tok dere den?

Takk :Heartpink

Skjønner godt at du er spent! Syns de rugedagene gikk sakte. Det fine er jo at det kan bli en veldig fin start på påsken for deg!

Back
Topp