Jeg har planer om å teste på langfredag Skikkelig påskeegg!Måtte det bli et fantastisk påskeegg du ruger på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har planer om å teste på langfredag Skikkelig påskeegg!Måtte det bli et fantastisk påskeegg du ruger på
Krysser fingra for verdens beste påskeegg!!Jeg har planer om å teste på langfredag Skikkelig påskeegg!
WUHU! Endelig!!Jeg kom hjem til planen i posten!
Endelig har jeg en plan
Ja, det var godt å å planenWUHU! Endelig!!
Velkommen i klubben. Her er det en del forsøkspratBlir med her jeg Er på Riksen, bekreftet graviditet med IVF i går, så er 4+1 i dag. Skal gå på blodfortynnende en stund. Ultralyd i uke 8
Blir med her jeg Er på Riksen, bekreftet graviditet med IVF i går, så er 4+1 i dag. Skal gå på blodfortynnende en stund. Ultralyd i uke 8
Når tenker du å begynne å teste?Velkommen hit! Og gratulerer! Jeg sitter og venter spent og nervøst selv, er gravid på dag 7, må fortsatt vente en uke før jeg kan teste. Håper at det fester seg...!
Tenker å vente til langfredag. Har noen gamle tester som er utløpt på dato, men vet ikke om det går å bruke de. Ellers så har jeg en nyinnkjøpt dyr test fra apoteket. Den sparer jeg til fredag.Når tenker du å begynne å teste?
Spennende da!Tenker å vente til langfredag. Har noen gamle tester som er utløpt på dato, men vet ikke om det går å bruke de. Ellers så har jeg en nyinnkjøpt dyr test fra apoteket. Den sparer jeg til fredag.
Jeg har gjort det, men da er det på venterommet i 3. etasje, ikke på det vanlige stedetVet noen av dere om man kan ta blodprøver på en lørdag på Rikshospitalet?
Har søkt og søkt, men finner ikke ut av det. Mener sykepleieren jeg snakket med forrige dagen sa de hadde oppe på lørdager og...
Da har jeg fått time på Ullevål i mai..
er det forsamtale man har da?
Er henvist pga 4 tidlige aborter, usikker på hva de kommer til å tilby oss! Er sllerede utredet for hab abort uten funn.
Veødig spent kjenner jeg! Ble henvist for 2 uker siden og fikk time i begynnelsen av mai.
Kjempe positivt overrasket
Ok, takk Du vet ikke tilfeldigvis om man avtale på forhånd?Jeg har gjort det, men da er det på venterommet i 3. etasje, ikke på det vanlige stedet
Velkommen i klubben. Her er det en del forsøksprat
Jeg skal begynne på andre IVF selv, etter ett fersk og ett fryseforsøk
Der ene endte 4+2 og andre 5+2 cirka. Så nå er det på'n igjen med fersk forsøk.
Rimelig lei at ting alltid går feil nå.
Velkommen hit! Og gratulerer! Jeg sitter og venter spent og nervøst selv, er gravid på dag 7, må fortsatt vente en uke før jeg kan teste. Håper at det fester seg...!
Fikk beskjed på forhåndOk, takk Du vet ikke tilfeldigvis om man avtale på forhånd?