Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Det hørtes ut som en veldig stor jobb, men så morsomt når man blir fornøyd og har gjort mesteparten selv! :) Her blir det ikke store prosjekter fremover kun litt småplull, da vi har bodd i denne tomansboligen i snart 5 år og kommer til å se oss etter en enebolig etterhvert :D
Vi låner hus av svigers, så vi skal flytte til gården der samboer er odelsgutt etterhvert.
Men det er om mange år, og ikke nå :) Men veldig koselig å pusse opp og fikse hjemme.

Nå er det det egentlige soverommet vårt. Men vi har flytta inn på barnerommet, men jeg liker meg så godt der. Så spørs om dette soverommet jeg maler blir gjesterom, også får jeg ta gjesterommet og forvandle det til barnerom. Hehe.

Fargen heter Kveldshimmel :)

55769858_10155848941307102_7935717601445937152_n.jpg
Stor pus :hilarious::hilarious:

Hva gjorde dere dagen etter innsett? Levde dere som normalt eller tok dere det med ro?
Jeg har nemlig støv på hjernen så jeg har vasket badet. Har også drivi litt ute i hagen, raket og klippet noen busker, men nå sitter jeg avslappet rundt bålpanna :happy:
Fikk beskjed om å ta det med ro, jeg... så lå hjemme og slappet av med god samvittighet. Hadde en del vondt, da. Så det fristet ikke å vaske. Men støvsugde i de ti min jeg måtte være i «lett aktivitet» etter innsett av crynone.

Fikk beskjed om å ta det med ro, jeg... så lå hjemme og slappet av med god samvittighet. Hadde en del vondt, da. Så det fristet ikke å vaske. Men støvsugde i de ti min jeg måtte være i «lett aktivitet» etter innsett av crynone.

Man skal være i ro mtp eggstokkene som fortsatt er litt store, så hoppe, løpe og sprette var ikke anbefalt. Dette forstår jeg jo også da det ikke er noe særlig å bevege seg hvis man har vondt. Men jeg fikk streng beskjed om å ikke legge meg på sofaen, det var det dummeste jeg kunne gjøre, skulle leve som normalt, det var visst bra for egget vårt ;)

Er vi noen flere Riksen jenter som begynner på sprøyter over påske? :)
Eller er jeg alene om det nå :angelic:

Er vi noen flere Riksen jenter som begynner på sprøyter over påske? :)
Eller er jeg alene om det nå :angelic:
Jeg håper de sier jeg kan begynne med spray før neste mens jeg :hilarious: Spennende med sprøyter da!

Jeg håper de sier jeg kan begynne med spray før neste mens jeg :hilarious: Spennende med sprøyter da!
Blir spennende å følge med deg :)

Er en evighet til sprøyter enda her... :P
Men har henta den ut, og leste gjennom manualen igjen istad. Godt å repetere litt :)

Jeg kjeder meg sååå i dag jeg. Samboer jobber natta, andre på rad nå. Han har aldri gjort det før. Utenom på jobbturer...
Så dette er mildt sagt uvant.

Åh, så kjedelig å være alene.. :( Se en film på netflix etc?

Åh, så kjedelig å være alene.. :( Se en film på netflix etc?
Har ingen abonnement på streaming :p Det koster penger :rolleyes:
Så prøver å se om det er noe på TV, men det er litt lite å se på

Har ingen abonnement på streaming :p Det koster penger :rolleyes:
Så prøver å se om det er noe på TV, men det er litt lite å se på

Ja, det koster litt, det er sant! Her i familien har jeg, søstern og mamma delt spotify, viaplay og netflix, samt at samboer har dplay og pappa har tv2 sumo :rolleyes:

Ja, det koster litt, det er sant! Her i familien har jeg, søstern og mamma delt spotify, viaplay og netflix, samt at samboer har dplay og pappa har tv2 sumo :rolleyes:
Samboer hadde Viaplay, men sa det opp. Unødvendige penger ut fant vi ut.

Jeg har Spotify og har dårlig samvittighet hver dag, men bruker den når jeg går turer og maler.
Så jeg bruker den :)

Hadde ikke TV kanaler i fire år heller jeg, fordi det var dyrt. Men har det nå :)

Sumo kan jeg få låne, bror min jobber, på en måte, i Sumo :rolleyes: Men var det å spørre da.

Last edited:
Samboer hadde Viaplay, men sa det opp. Unødvendige penger ut fant vi ut.

Jeg har Spotify og har dårlig samvittighet hver dag, men bruker den når jeg går turer og maler.
Så jeg bruker den :)

Hadde ikke TV kanaler i fire år heller jeg, fordi det var dyrt. Men har det nå :)

Sumo kan jeg få låne, bror min jobber, på en måte, i Sumo :rolleyes: Men var det å spørre da.

Ikke ha dårlig samvittighet på Spotify, det er viktig å unne seg noe også og det er jo ikke det verste :angelic:
Jeg elsker å se på kokkeprogrammer, så jeg har faktisk staret å se på "TopChef" på sumo nå :p

Ikke ha dårlig samvittighet på Spotify, det er viktig å unne seg noe også og det er jo ikke det verste :angelic:
Jeg elsker å se på kokkeprogrammer, så jeg har faktisk staret å se på "TopChef" på sumo nå :p
Jeg satte på Spanske Flue på YouTube jeg, skulle egentlig brodere, men kom aldri i gang :P
Sånn kan det gå.

Har fått pakka til ferietur da, så NOE har jeg gjort.
Men stusslig å sitte alene på en tirsdags kveld kjenner jeg.

Jeg satte på Spanske Flue på YouTube jeg, skulle egentlig brodere, men kom aldri i gang :p
Sånn kan det gå.

Har fått pakka til ferietur da, så NOE har jeg gjort.
Men stusslig å sitte alene på en tirsdags kveld kjenner jeg.

Da er vi to som er alene da, mannen er å ser på fotballkamp :rolleyes:
Hva broderer du nå?

Da er vi to som er alene da, mannen er å ser på fotballkamp :rolleyes:
Hva broderer du nå?
Samboer driver å mørklegger ett hotell i Oslo sentrum :hilarious:
Jeg broderer julegave til svigermor, eller, vi er ikke gift, men enklest å kalle henne det

Sånn blir den ferdig :)

Vedlegg

• 390258_a_x_001_a.jpg
    390258_a_x_001_a.jpg
    40,9 KB · Visninger: 64
Tidlig ute med julegavene du da, men gud så fint det blir, ser så koselig ut å brodere :)

Tidlig ute med julegavene du da, men gud så fint det blir, ser så koselig ut å brodere :)
Er andre julegava jeg driver på med :)
Ble så dårlig i september, da jeg var gravid da, så hadde ikke sjanse til å brodere, så ble ikke noe til jul.
Mista all lyst etter aborten. Så da må jeg jobbe hardt nå.

Back
Topp