Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Er andre julegava jeg driver på med :)
Ble så dårlig i september, da jeg var gravid da, så hadde ikke sjanse til å brodere, så ble ikke noe til jul.
Mista all lyst etter aborten. Så da må jeg jobbe hardt nå.

Det forstår jeg godt.. :( Men så fint at du har fått lysten tilbake, er en fin terapi i den tiden du går gjennom nå :happy:

Det forstår jeg godt.. :( Men så fint at du har fått lysten tilbake, er en fin terapi i den tiden du går gjennom nå :happy:
Jeg ble nesten spykvalm av å se ned, så var bare å gi opp.

Men er en koselig hobby :) Så sitter ofte med broderiet i hånda når jeg ser på TV.
Men kom aldri i gang i dag.

Jeg ble nesten spykvalm av å se ned, så var bare å gi opp.

Men er en koselig hobby :) Så sitter ofte med broderiet i hånda når jeg ser på TV.
Men kom aldri i gang i dag.

Det kommer en ny dag i morgen ;)
Jeg skulle ønske jeg klarte å strikke, brodere eller hekle, men har ikke de fingeregenskapene gitt. Ser så koselig ut å sitte med det samtidig som man ser på tv. Jeg er glad i å sy jeg da, men ikke like lett å følge med på tven samtidig som symaskina durer :p

Det kommer en ny dag i morgen ;)
Jeg skulle ønske jeg klarte å strikke, brodere eller hekle, men har ikke de fingeregenskapene gitt. Ser så koselig ut å sitte med det samtidig som man ser på tv. Jeg er glad i å sy jeg da, men ikke like lett å følge med på tven samtidig som symaskina durer :p
Mamma er ekstrem på hekling og strikking. Jeg kan strikke litt, men synes ikke at det er så morsomt. Men jeg fant brodering som min greie. Kanskje litt sånn "bestemoraktig", men alltid likt det :) Jeg har slitasjegikt i fingra, og sliter mye med dem, og mange i familien kan ikke skjønne at jeg får til, ikke jeg heller egentlig. For å åpne flasker og kneppe knapper må jeg f.eks ofte ha hjelp til :sorry:

Hjemmetest!!!! Blodprøve på Riksen på tirsdag i tillegg...

Vedlegg

• D0A65FDD-6B2C-4B5D-B6C0-826652546F8B.jpeg
    D0A65FDD-6B2C-4B5D-B6C0-826652546F8B.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 83
Gratulerer :happy:
Godt å få sånne. Hatt positive tester begge innsetta jeg og. Fra 10 DPO.

Ok? Hva mener du nå?
At det er godt å få positive tester etter innsett :happy:
Og se at forsøket fungerer :).

Lenge til jeg kan teste igjen.
Mye igjen før den tid her :sorry:

9 dpo / rugedag 7
Jeg har så lyst til å teste snart, men samtidig er jeg livredd for resultatet. Føler at ALLE kjenner symptomer i dpo-land som murringer, hodepine, ømme pupper osv. Jeg har kun ømme pupper noe som garantert er pga crinonen og er litt trøtt om dagen, men det er mulig det bare er pga lite søvn de siste dagene ellers er det ingen andre merkbare symptomer. Kjenner ofte etter murringer, kan kanskje kjenne et stikk i ny og ne, men ikke mye utover det.

Jeg vil så gjerne at det skal være en spire her og at testen skal være positiv da jeg har en god følelse på dette forsøket. Men så er det jo frykten for at dette ikke går og vi må igang med nytt fersk forsøk.

Jeg har fått streker 9 DPO begge ganga nå. Og aldri klart å la være å teste. Så synes at du har vært flink til å la være jeg :happy:
Jeg hadde alt begynt :hilarious:

Bah... Noe i meg sier kjør på, mens hodet sier vent litt! :wacky:

Jeg hadde kjørt på jeg :hilarious:

Du ass, jeg er sikker på at mannen har snakket med deg, for han sier det samme :p

Haha. Her er det ofte omvendt. Han har ville vente. Både de to ivf og el sprøyta. Og jeg har testa ut sprøyta og stått på :hilarious:

Back
Topp