Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Rart hvor sakte tiden før går, og vipps så sitter man midt i det.. :)
Tida gikk utrolig sakte etter abort nummer to, men så har den jammen gått fort!
Og tanken på at jeg om ei uke er 30 år er også like skummel og rar, som at det er uttak neste uke.

Tida gikk utrolig sakte etter abort nummer to, men så har den jammen gått fort!
Og tanken på at jeg om ei uke er 30 år er også like skummel og rar, som at det er uttak neste uke.
Ser den! Følte det slik selv, men merka ikke forskjell på 29 og 30:D nå går det fort til jeg er 33:wideyed:

Ser den! Følte det slik selv, men merka ikke forskjell på 29 og 30:D nå går det fort til jeg er 33:wideyed:
Jeg skulle være ferdig med barn til jeg var 30 år, tre barn... Og være gift. Eie hus... Bra jobb...
Kan si at livet ble svært så annerledes enn jeg trodde. Men åra går. Og jeg har verdens snilleste samboer da :angelic: :smug:

Ikke har jeg barn, ikke er jeg gift, (eller forlova) ikke eier jeg hus, (leier ikke heller) og jeg er ufør.
Livet tok en litt anna vei enn jeg trodde. Men sånn går det, når man starter på nytt 26 år gammel.
Så blir det sånn fort.

Jeg får ikke sove :(

Jeg skulle være ferdig med barn til jeg var 30 år, tre barn... Og være gift. Eie hus... Bra jobb...
Kan si at livet ble svært så annerledes enn jeg trodde. Men åra går. Og jeg har verdens snilleste samboer da :angelic: :smug:

Ikke har jeg barn, ikke er jeg gift, (eller forlova) ikke eier jeg hus, (leier ikke heller) og jeg er ufør.
Livet tok en litt anna vei enn jeg trodde. Men sånn går det, når man starter på nytt 26 år gammel.
Så blir det sånn fort.
Sjelden livet blir som man har tenkt ja. Skulle selv ha 3 før 30, har en på 10 som jeg fikk som alenemor når jeg var 22..
Prøvd på søsken i snart 5år, og sønnen har vel spurt etter søsken i snart 6år.. Vondt å ikke klare å gi han det som han ønsker seg mest i verden.
Heldig er jeg som har fått han:Heartblue

Håper det vil klaffe for dere denne gangen:)

Om ikke alt blir som man har tenkt, så kan man ha et godt liv for det:)

Sjelden livet blir som man har tenkt ja. Skulle selv ha 3 før 30, har en på 10 som jeg fikk som alenemor når jeg var 22..
Prøvd på søsken i snart 5år, og sønnen har vel spurt etter søsken i snart 6år.. Vondt å ikke klare å gi han det som han ønsker seg mest i verden.
Heldig er jeg som har fått han:Heartblue

Håper det vil klaffe for dere denne gangen:)

Om ikke alt blir som man har tenkt, så kan man ha et godt liv for det:)
Hadde det klaffa med en gang, så hadde jeg hatt en 11 åring. Og det er ingen god tanke. 12 år er brukt på og leve som prøver.
Føler jeg har mista mye på bare venting. Men håper at 30 åra blir mindre prega av venting.

Jeg kunne ha gitt utrolig mye for å få barn. Om ett. Så er det så mye, mye, mye bedre, enn å sitte fast i denne barnløse gjørma her... :(

Kontroll på Riksen i går, med sprøyteopplæring.

Alt så bra ut på ul, amh på 14 tror jeg hun sa:)

150ie Gonal-F, fikk begynne rett på sprøytene i går. Gruet meg noe, så mannen måtte sette, merket ingenting og skal sette selv i dag:D

Kontroll torsdag og mulig uttak allerede neste helg hvis alt er bra:eek::)

Last edited:
Jeg er i Oslo nå og har tatt blodprøve og venter på timen ti over ett.
Skikkelig spent på når uttak blir her.

Blodprøve tatt.. Og litt under tre timer til timen.
Jeg fikk første time etter lunsj i dag. Så første mulighe.

Meldte inn mens igår så håper på svar fra riksen idag :woot:

Spennende! Håper uttak blir snart :rolleyes:
Blir minst to dager til. Men kan fort bli flere og.
Så blir spennende å se. Kanskje det er klart for el sprøyte i kveld.

Back
Topp