Rart hvor sakte tiden før går, og vipps så sitter man midt i det..Litt rart å sitte nå, og tenke at i løpet av neste uke er det uttak
Håper på å unngå å bli overstimulert og få innsett.
Blir spennende dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart hvor sakte tiden før går, og vipps så sitter man midt i det..Litt rart å sitte nå, og tenke at i løpet av neste uke er det uttak
Håper på å unngå å bli overstimulert og få innsett.
Blir spennende dager
Tida gikk utrolig sakte etter abort nummer to, men så har den jammen gått fort!Rart hvor sakte tiden før går, og vipps så sitter man midt i det..
Ser den! Følte det slik selv, men merka ikke forskjell på 29 og 30 nå går det fort til jeg er 33Tida gikk utrolig sakte etter abort nummer to, men så har den jammen gått fort!
Og tanken på at jeg om ei uke er 30 år er også like skummel og rar, som at det er uttak neste uke.
Jeg skulle være ferdig med barn til jeg var 30 år, tre barn... Og være gift. Eie hus... Bra jobb...Ser den! Følte det slik selv, men merka ikke forskjell på 29 og 30 nå går det fort til jeg er 33
Sjelden livet blir som man har tenkt ja. Skulle selv ha 3 før 30, har en på 10 som jeg fikk som alenemor når jeg var 22..Jeg skulle være ferdig med barn til jeg var 30 år, tre barn... Og være gift. Eie hus... Bra jobb...
Kan si at livet ble svært så annerledes enn jeg trodde. Men åra går. Og jeg har verdens snilleste samboer da
Ikke har jeg barn, ikke er jeg gift, (eller forlova) ikke eier jeg hus, (leier ikke heller) og jeg er ufør.
Livet tok en litt anna vei enn jeg trodde. Men sånn går det, når man starter på nytt 26 år gammel.
Så blir det sånn fort.
Hadde det klaffa med en gang, så hadde jeg hatt en 11 åring. Og det er ingen god tanke. 12 år er brukt på og leve som prøver.Sjelden livet blir som man har tenkt ja. Skulle selv ha 3 før 30, har en på 10 som jeg fikk som alenemor når jeg var 22..
Prøvd på søsken i snart 5år, og sønnen har vel spurt etter søsken i snart 6år.. Vondt å ikke klare å gi han det som han ønsker seg mest i verden.
Heldig er jeg som har fått han
Håper det vil klaffe for dere denne gangen
Om ikke alt blir som man har tenkt, så kan man ha et godt liv for det
Når ble uttaket?Jeg er i Oslo nå og har tatt blodprøve og venter på timen ti over ett.
Skikkelig spent på når uttak blir her.
Det vet jeg ikke endaNår ble uttaket?
Spennende! Håper uttak blir snartBlodprøve tatt.. Og litt under tre timer til timen.
Jeg fikk første time etter lunsj i dag. Så første mulighe.
Blir minst to dager til. Men kan fort bli flere og.Spennende! Håper uttak blir snart
Venta sju dager på svar en gang jegMeldte inn mens igår så håper på svar fra riksen idag
Det har ikke jeg tålmodighet til Da ringer jeg og maserVenta sju dager på svar en gang jeg
Det har jeg pleid å gjøre og. Og fått beskjed om å ta tålmodighet på svarDet har ikke jeg tålmodighet til Da ringer jeg og maser
Aldri De får bare svareDet har jeg pleid å gjøre og. Og fått beskjed om å ta tålmodighet på svar
Håper jeg snart er ferdige med Riksen jeg nå. Vært så mye krøll. Så spent på dagens timeAldri De får bare svare