Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Hvor lang tid bør man regne fra forsamtale til oppstart nå om dagen på Riksen?

Det kommer helt anpå kapasiteten, vil tro det kanskje er litt ventetid rett etter påske da det alltid er stor pågang rett etter ferier pga stengte dager. Men det går relativt kjapt, så sant dem ikke vil ha flere blodprøver enn de du allerede har tatt (noe som var tilfellet hos oss) :)

Hvor lang tid bør man regne fra forsamtale til oppstart nå om dagen på Riksen?
Jeg hadde forsamtale den 19 mars og skulle melde inn mens nå i april. Meldte inn den den 06 april, fikk beskjed om at det var fullt med tanke på egguttak uke 22 pga alle rød dager i april/mai så skal melde inn igjen i mai :) Så går rimelig fort men er nok litt fullt pga alle de røde dagene som de over her sier ja :)

Jeg har ikke fått mensen enda og sprøyte start er på torsdag...
Håper den kommer innen i morgen. Ellers må jeg ringe på tirsdag og kanskje få utsettelse på sprøyter

Hvilken terminkalkulator bruker dere? Jeg fikk beskjed av ei venninne om at det er litt annerledes beregninger i forhold til IVF og at derfor Babyverden sin ikke stemmer helt?
Hvis spiren sitter så har jeg fått termin via ivf kalkulator på 31.12 og Babyverden sier 4.1.

(Har ikke testet enda altså, men må ha tiden til å gå mens vi nveter) :hilarious:

Siste uka før uttak... Og nå innser jeg hvor fort tida har gått.

Flere av oss som sprøyter nå?
Eller er jeg alene? :)

Er det strengere for søskenforsøk?

Da har jeg en jobb å gjøre, om det blir søskenforsøk her :wideyed:

Jupp, de mye strengere på søskenforsøkene. I tillegg må alt av prøver og styr tas på nytt...

Edit: ser at det ikke står 30 på sidene deres, men det er deg jeg har hørt hvertfall.. skal se om jeg klarer å finne kilder på det, gidder ikke sitte å synse :p

Jupp, de mye strengere på søskenforsøkene. I tillegg må alt av prøver og styr tas på nytt...

Edit: ser at det ikke står 30 på sidene deres, men det er deg jeg har hørt hvertfall.. skal se om jeg klarer å finne kilder på det, gidder ikke sitte å synse :p
Jeg har første IVF forsøk, og hadde bmi på 30.1 når vi var inne på forsamtale. Fikk beskjed om å ta av 3-4kg til oppstart. Er normalt slank(80cm midje) , med stor rompe/lår..:bag:

Skal på kontroll på torsdag og opplæring på sprøyter da:) Spent på den biten kjenner jeg!

Har du hatt lang protokoll?
Jeg har lang ja :) Spraya i tre uker i dag :)

Jeg har kontroll på fredag :)

Jeg har 31 i BMI, men fikk ikke beskjed om å gå ned. Men fikk anbefalt det, siden de skyldte på den på begge aborta mine.

Spennende!:) Får du da vite ca når du skal ha uttak da? Har gått på spray i 16 dager i dag. Når starta du på sprøyter?
Hilsen nysgjerrig førstegangs!:D
Sist var jeg på 3-4 kontroller før jeg fikk vite uttaket. Så blir nok flere dager med sprøyter og flere kontroller.

Skal sette sprøyte nummer fem, og større dose, i kveld.
Satte 11 + EL sprøyta sist. Så har litt igjen.

Siste uka før uttak... Og nå innser jeg hvor fort tida har gått.

Flere av oss som sprøyter nå?
Eller er jeg alene? :)
Ikke begynt enda her i gården :dead: Skal melde inn mens igjen nå når den kommer til helgen :woot:

Ikke begynt enda her i gården :dead: Skal melde inn mens igjen nå når den kommer til helgen :woot:
Du kommer etter :) Nyt været og våren, og vipps! Så er det din tur :)

Litt rart å sitte nå, og tenke at i løpet av neste uke er det uttak :)
Håper på å unngå å bli overstimulert og få innsett.

Blir spennende dager :)

Back
Topp