Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Da har jeg fått time på Ullevål i mai..
er det forsamtale man har da?
Er henvist pga 4 tidlige aborter, usikker på hva de kommer til å tilby oss! Er sllerede utredet for hab abort uten funn.
Veødig spent kjenner jeg! Ble henvist for 2 uker siden og fikk time i begynnelsen av mai.
Kjempe positivt overrasket :) :)
Jeg har også hatt fire tidlige, og får ikke mer hjelp :confused: :(
Frustrerende :(

Vet noen av dere om man kan ta blodprøver på en lørdag på Rikshospitalet?
Har søkt og søkt, men finner ikke ut av det. Mener sykepleieren jeg snakket med forrige dagen sa de hadde oppe på lørdager og...
Jeg tok også blodprøve oppe på venterommet klokka 9 i september :)
Også ble det en del ventetid der etterpå. Men det gikk bra det. Men jeg hadde ikke fått rekvisjon, så ble veldig frem og tilbake av det... Vært utrolig mye surr med meg der generelt.

Vet noen av dere om man kan ta blodprøver på en lørdag på Rikshospitalet?
Har søkt og søkt, men finner ikke ut av det. Mener sykepleieren jeg snakket med forrige dagen sa de hadde oppe på lørdager og...
Ja, mener de har åpent lørdager. Men du må bare ringe sentralbordet og spørre, åpningstidene er vanskelige å finne.

Jeg tror labratoriet er stengt på lørdager. For da tas prøver på venterommet.
Men på kontroller så er de klare for å ta prøver fra 9.00 sa de til meg. Men da bare den hormonprøva.

Jeg tok også blodprøve oppe på venterommet klokka 9 i september :)
Også ble det en del ventetid der etterpå. Men det gikk bra det. Men jeg hadde ikke fått rekvisjon, så ble veldig frem og tilbake av det... Vært utrolig mye surr med meg der generelt.
Takk for svar:)

Ja, mener de har åpent lørdager. Men du må bare ringe sentralbordet og spørre, åpningstidene er vanskelige å finne.
Får ta en telefon etterpå i dag. Sykepleieren jeg snakket med nevnte også at de var oppe på lørdager så burde jo stemme det da. Takk:)

Får ta en telefon etterpå i dag. Sykepleieren jeg snakket med nevnte også at de var oppe på lørdager så burde jo stemme det da. Takk:)
Det er nok åpent i dag ja, fikk nettopp svar fra dem på minjournal :happy:

Ja det er utrolig frustrerende.. men det ser ut som du er i behandling der? Ivf? Er det ikke hjelp i det da?
Mulig jeg misforstår nå, beklager isåfall..
Jeg har hatt ett forsøk og ett frys. Begge endte i SA. Og ikke mer hjelp å få enn å prøve igjen.
Så utrolig frustrert, over at de ikke kan hjelpe til noe mer.

Hva gjorde dere dagen etter innsett? Levde dere som normalt eller tok dere det med ro?
Jeg har nemlig støv på hjernen så jeg har vasket badet. Har også drivi litt ute i hagen, raket og klippet noen busker, men nå sitter jeg avslappet rundt bålpanna :happy:

Jeg har levd som normalt. Bare gått mer turer.

Første gangen malte jeg soverom. Og det må jeg nok gjøre nå også.

Fint å bevege seg og bruke tiden til noe hyggelig :) Hvilket rom og hvilke farge står for tur?
Nå er det det egentlige soverommet vårt. Men vi har flytta inn på barnerommet, men jeg liker meg så godt der. Så spørs om dette soverommet jeg maler blir gjesterom, også får jeg ta gjesterommet og forvandle det til barnerom. Hehe.

Fargen heter Kveldshimmel :)

55769858_10155848941307102_7935717601445937152_n.jpg

Nå er det det egentlige soverommet vårt. Men vi har flytta inn på barnerommet, men jeg liker meg så godt der. Så spørs om dette soverommet jeg maler blir gjesterom, også får jeg ta gjesterommet og forvandle det til barnerom. Hehe.

Fargen heter Kveldshimmel :)

55769858_10155848941307102_7935717601445937152_n.jpg

Da har du ihvertfall nok å holde på med :) Nydelig farge!

Da har du ihvertfall nok å holde på med :) Nydelig farge!
Har med hjelp som du ser. Gir fin skygge.
Tror rommet blir fint. Morsomt å male og pusse opp.

Ble i hus bygget i 1730.

Har med hjelp som du ser. Gir fin skygge.
Tror rommet blir fint. Morsomt å male og pusse opp.

Ble i hus bygget i 1730.

Morsomt å se forvandlingen :) Vi skal snart gå i gang med gangen. Har også veldig lyst til å male kjøkkenet både frontene fordi de er så slitte, men også veggene fordi det er en stygg gul farge :inpain:

Åja.. da skjønner jeg. Foreslo de noe annet enn rett på ivf da dere var til forsamtale?
:)
Nei, var rett på IVF, med tre måneders ventetid før. Men jeg hadde gått 1 år på Clomid tabletter og har prøvd siden 2007 (2015 med samboer nå) Så har en lang og kronglete vei.

Morsomt å se forvandlingen :) Vi skal snart gå i gang med gangen. Har også veldig lyst til å male kjøkkenet både frontene fordi de er så slitte, men også veggene fordi det er en stygg gul farge :inpain:
Vi tok kjøkkenet sommeren 2016, men rev helt ned til jordkjelleren og inn til tømmerkassa. Så det var ett skikkelig prosjekt :)
Så veldig fornøyd med kjøkkenet her. Slo sammen to rom. Og veldig fornøyd med det.
Gjorde det før vi flytta inn hit.

Vi tok kjøkkenet sommeren 2016, men rev helt ned til jordkjelleren og inn til tømmerkassa. Så det var ett skikkelig prosjekt :)
Så veldig fornøyd med kjøkkenet her. Slo sammen to rom. Og veldig fornøyd med det.
Gjorde det før vi flytta inn hit.

Det hørtes ut som en veldig stor jobb, men så morsomt når man blir fornøyd og har gjort mesteparten selv! :) Her blir det ikke store prosjekter fremover kun litt småplull, da vi har bodd i denne tomansboligen i snart 5 år og kommer til å se oss etter en enebolig etterhvert :D

Back
Topp