Men tror Gonal-F skal ligge i romtemperatur under 25 grader.
Men sjelden det er så varmt inne kanskje
Jeg hadde den i kjøkkenskuffen jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dette står også i pakningsvedlegget. Les det. Der står det om oppbevaring og hvilke temperaturer.Men tror Gonal-F skal ligge i romtemperatur under 25 grader.
Ja, dette står også i pakningsvedlegget. Les det. Der står det om oppbevaring og hvilke temperaturer.
Jeg har hatt det der. Men de fant ingenting.Spent på om Riksen kan hjelpe oss med hab abort? Noen som vet?
Jeg har hatt det der. Men de fant ingenting.
Ingen hjelp. Jeg har mast om mer hjelp. Men ikke noe mer å få. Bare at vi prøver igjen.Hva fikk du tilbud om? Er allerede utredet og de fant ingen ting hos meg heller..
tilbød de deg noe hjelp likevel?
Hei! I dagboken min står hele tidslinjen vår om når ting ble sendt etcHei, jeg er ny i dette gamet. Nettopp sendt avgårde en henvisning for IVF.
Hvor lang tid tok det før dere fikk svar på henvisningen til forsamtale og var i gang med prøveforsøkene?
Det hadde jeg også, er egga som tar plass Det går over etter uttakNå har jeg tatt eggløsningssprøyta! Den gjorde ikke vondt å sette, heldigvis, men merker at det er ømt i magen om jeg ler/bruker magemusklene. Håper det går over fort. Er sjeleglad for at jeg har sykmelding for tida. Hadde vært kjipt å dra på jobb imorgentidlig når jeg er i ulage. Pluss er kjempenervøs for fredagen...!
Supert, takk! Ser at din henvisning ble behandlet ganske raskt, så da er det håp at det ikke tar så lang tid her heller Er nå ny følger av dagbokenHei! I dagboken min står hele tidslinjen vår om når ting ble sendt etc
Med meg gikk det ikke så kjapt. Jeg ble søkt inn i april i fjor, hadde forsamtale 28.juni.
Fikk oppstart i september, SA i oktober, fryseforsøk i januar (var fullt i desember, men jeg fikk ikke igjen mensen heller) og ny SA i januar. Også skal jeg i gang med ferskforsøk på mandag igjen
Men er kjedelig å starte igjen, skulle så gjerne ønska at en av de to, satt helt til slutt.
Men får håpe at en sitter i mål en gang. Og starte på nytt med ferskt pågangsmot
Tusen, tusen takk Det håper jeg også.Dette forsøket skal bli ditt beste hvor gullegget befinner seg <3
Ja ble veldig raskt behandlet også! , så hyggeligSupert, takk! Ser at din henvisning ble behandlet ganske raskt, så da er det håp at det ikke tar så lang tid her heller Er nå ny følger av dagboken